სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
სასწავლო პროექტის ავტორი
|
||
სახელი, გვარი
|
ნონა
ლაგვილავა
|
|
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
ზუგდიდი
|
|
სკოლა
|
სსიპ ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის
სოფ.კორცხელის საჯარო
|
|
პროექტის
მონახაზი
|
||
პროექტის დასახელება
|
||
ბარაქიანი შემოდგომა
|
||
პროექტის შინაარსი
მოსწავლეები გააცნობიერებენ,რით განსხვავდება
შემოდგომა წლის სხვა დროებისაგან,რატომ ეძახიან მას ,,ბარაქიანს“?გაეცნობიან ამ
სეზონზე მიმდინარე ბუნებრივ მოვლენებს.აღწერენ შემოდგომის შემოსვლას თავიანთ
სოფელში.დააკვირდებიან თუ როგორ იცვლის სახეს ბუნება.მორთავენ შემოდგომის
ხეს,შეასრულებენ ნახატებს შემოდგომაზე.შეისწავლიან ლექსებსა და სიმღერებს
შემოდგომის შესახებ.წარმოადგენენ საკლასო ღონისძიებას ,,ბარაქიანი შემოდგომა“.
|
||
საგანი/საგნები
|
||
ბუნება/ქართული/ხელოვნება/ისტ
|
||
საფეხური/კლასი
|
||
დაწყებითი/I
|
||
პროექტის განხორციელების დრო
|
||
16-ოქტომბერი-
10-ნოემბერი
|
||
პროექტის საფუძვლები
|
||
საგნობრივი სტანდარტები
|
||
ბუნ.I.4.მოსწავლეს შეუძლია სეზონური მოვლენების
დახასიათება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
თანმიმდევრობით ჩამოთვლის
სეზონებს და თვეებს;
· ერთმანეთს ადარებს სეზონებს, საუბრობს მათ განმასხვავებელ ნიშნებზე, აკეთებს
კოლაჟებს, ჩანახატებს და სხვა;
· აღწერს იმ ცვლილებებს, რომლებსაც განიცდიან მცენარეები და ცხოველები
სეზონების მიხედვით (მაგ., ფოთოლცვენა,
ყვავილობა, ბეწვის ფერის ცვლა);
ქართ. I. 2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და
გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი
მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მონაწილეობს პერსონაჟის, ობიექტის ან მოვლენის ჯგუფურ დახასიათებაში;
ქმნის ტექსტის ცალკეული ეპიზოდის / ეპიზოდების
ილუსტრაციებს, ასათაურებს და გადმოსცემს მათს შინაარსს.
ს.გ.I.3. მოსწავლე აკვირდება გარემოში სხვადასხვა ფერს და ფორმას
და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასახავს ობიექტის ფორმას
ნამუშევარში;
·
ადეკვატურად შეარჩევს
ობიექტის ფერს;
·
ხატავს ნატურიდან (მაგ.
მარტივ ნატურმორტს);
|
||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
|
||
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
·
რა არის მშვენიერება?
|
|
თემატური კითხვები
|
·
რა არის შემოდგომისთვის დამახასიათებელი?
·
რატომ ეძახიან მას ბარაქიანს?
·
როგორი ფერები ჭარბობს
შემოდგომაზე?
|
|
შინაარსობრივი
კითხვები
|
·
გაიხსენეთ
წელიწადში სულ რამდენი
დროა?
·
რა სამუშაოები მიმდინარეობს სოფლად?
|
|
·
შეფასების გეგმა
|
||
შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
|
||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების
საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
|
პროექტის დასაწყისში
|
გონებრივი იერიში
ასოციაციური კავშირები. ჩემ მიერ მომზადებული
პრეზენტაცია.რესურსების,ბმულების, რეკომენდაციების მიცემა
|
·
საჭიროებების
შეფასება
·
პროექტის
გეგმა
|
პროექტის მსვლელობისას
|
·
დაკვირვების დღიური
|
·
თანამშრომლობითი შეფასება
|
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
·
დასკვნითი ანალიზი
·
პროექტის გეგმა
|
·
საპროექტო რუბრიკა
·
ასოციაციური კავშირების
რუკა
|
შეფასების მოკლე მონახაზი
|
||
შეკითხვების დასმა ხდება მთელი პროექტის
განმავლობაში,რომ შემოწმდეს მოსწავლის აზროვნება და მიეცეს ანალიზის
შესაძლებლობა. პროცესი საბაზისო ცოდნის შეფასებით იწყება
გონებრივი იერიშისა და ასოციაციური კავშირების რუკის გამოყენებით. მოკლე ჩანაწერი ხელს
უწყობს მასწავლებელს თვალი მიადევნოს
თითოეული მოსწავლის საჭიროებებს. პრეზენტაციის
რუბრიკას მოსწავლეები იყენებენ მასწავლებლის შეფასებამდე საკუთარი
პრეზენტაციების შესაფასებლად. რუბრიკა წარმოადგენს
ნაშრომების შემოწმების კრიტერიუმს
სხვადასხვა გადმოსახედიდან. მათ მოსწავლეები
იყენებენ საბოლოო პროდუქტების შეფასებისას.პრეზენტაციებიდან მოსწავლეების
პასუხები ზოგად შეკითხვაზე გვაწვდიან ინფორმაციას ,როგორ დააკავშირეს ნაშრომები პროექტის ფართო მნიშვნელობის
საკითხებთან.პროექტის ბოლო ეტაპზე
ჩატარდება საკლასო ღონისძიება.
|
||
სხვა საკითხები
|
||
წინარე ცოდნა
|
||
·
პროგრამა ვორდის
მოხმარების საბაზისო უნარ-ჩვევები
·
იციან, წელიწადის დროები
და თვეები
·
აღწერს ბუნებაში
მიმდინარე ცვლილებებს
·
ხატავენ მარტივ ნატურმორტს
|
||
სასწავლო პროცედურებიპირველი კვირა
პროექტის თემის გასაცნობად მოსწავლეებს
დავუსვამ შეკითხვას“
რა არის მშვენიერება“? გონებრივი იერიშის გამოყენებით მოსწავლეები
თავიანთ მოსაზრებებს დააფიქსირებენ.შემდეგ ასოციაციური კავშირების დახმარებით
ვაფიქსირებთ,,როგორია შემოდგომა’’
ეს დაეხმარება მოსწავლეებს
წარსული ცოდნის გახსენებაში.გამოვავლენ მოსწავლეების დამოკიდებულებას და
საკითხის ირგვლივ შესაძლო არასწორ წარმოდგენებს.შემდეგ მოსწავლეებს ვთხოვ , დაახასიათონ შემოდგომა. განვუმარტავ
მოსწავლეებს, რომ პროექტის ფარგლებში დააკვირდებიან ბუნებაში მიმდინარე
ცვლილებებს.ვაჩვენებ ჩემ მიერ მომზადებულ სლაიდ-შოუს შემოდგომაზე. რათა
წავახალისო,გავაღვივო მოსწავლეთა ცნობისმოყვარეობა და ინტერესი. გავაცნობ
პუბლიკაციას მოსწავლეებს და მშობლებს პროცედურების,მოლოდინებისა და ვადების
განხილვისათვის.
მეორე კვირა (პირველი გაკვეთილი)
გავდივართ სკოლის
ეზოში.ვაკვირდებით ბუნებაში მიმდინარე ცვლილებებს.ვაგროვებთ შემოდგომის ფოთლებს.
(მეორე გაკვეთილი)
მოსწავლეები ხატავენ
შემოდგომის თემაზე. აკეთებენ აპლიკაციებს.აწყობენ საკლასო გამოფენას.
მესამე კვირა
ვატარებთ
შემოქმედებით ღონისძიებას ,,ბარაქიანი შემოდგომა“
დასკვნითი აქტივობა
ჩვენი კლასის ბლოგზე http://nonaklasi.blogspot.com/ ავტვირთავ პროექტს,პრეზენტაციებს,მუშაობაში ჩართული მოსწავლეების
ფოტოებს,გავუზიარებ ჩვენს ნამუშევრებს საზოგადოებას.
|
||
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
|
სსსმ მოსწავლე არ მყავს ,მაგრამ საჭიროების შემთხვევაში გამოვიყენებ
შემდეგ აქტივობებს:
გამოვიყენებ დადებით უკუკავშირს თითოეული
დავალების შესრულების შემდეგ;
|
|
არაქართულენოვანი მოსწავლეები(მოსწავლეები,
რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
·
ვიმუშავებ უცხო
ენის მასწავლებელთან,
მოსწავლის მშობლიურ და
უცხო ენაზე ტერმინების
ლექსიკონის შესადგენად,
რაც ხელს შეუწყობს
მოსწავლის ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას.
·
საკლასო მუშაობისას დავაწყვილებ სხვა
მოსწავლესთან, ენობრივი
დატვირთვის საჭიროებების
გათვალისწინებით.
·
მივიღებ მოსწავლის
მშობლიურ ენაზე შესრულებულ დავალებებს
შემდგომი თარგმნისთვის.
|
|
ნიჭიერი მოსწავლეები
|
·
წავახალისებ მოსწავლეებს მოიძიონ და გაუზიარონ დამატებითი ინფორმაცია
ჯგუფს შესაბამის საკითხთან დაკავშირებით
·
თუ მოსწავლეს
განსაკუთრებული ტექნიკური უნარ-ჩვევები გააჩნია, მივცემ შესაძლებლობას შექმნას ჯგუფის პრეზენტაცია
·
თუ მოსწავლეს
წერის განსაკუთრებული უნარ-ჩვევები გააჩნია, მივცემ საშუალებას წარუძღვეს ელ-ფოსტით კორესპოდენციას
|
|
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
||
აპარატურული
უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც
პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
|
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
|
პროექტორი
|
სკანერი
|
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
|
ლაზერული დისკი /ჩიპი
|
ტელევიზორი
|
სხვა ----------
|
პროგრამული უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
|
ელ.ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო
რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
|
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
|
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა ----------
|
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
|
|
ბეჭდური მასალები
|
იაკობ გოგებაშვილის ,,ბუნების
კარი“-შემოდგომა,ლ.შალვაშვილი,,ბუნება“
|
|
ინვენტარი/მასალები
|
მოსწავლეების მიერ შეგროვილი
ფოთლები, ხილი,მოსწავლეთა
ნამუშევრები,ბუკი,პროექტორი
|
|
ინტერნეტრესურსები
|
|
|
სხვა რესურსები
|
მასწავლებლები,
მოსწავლეები სხვა კლასიდან, მშობლები
|
სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
სასწავლო
პროექტის ავტორი
|
||
სახელი, გვარი
|
ნონა ლაგვილავა
|
|
ქალაქი/რაიონი/დაბა,
სოფელი
|
ზუგდიდი
|
|
სკოლა
|
სსიპ
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფ.კორცხელის საჯარო
|
|
პროექტის მონახაზი
|
||
პროექტის
დასახელება
|
||
ანბანის გაცილება
|
||
პროექტის შინაარსი
მოსწავლეები გააანალიზებენ
ინფორმაციებს დედაენის შესახებ.გაეცნობიან იაკობ გოგებაშვილის
ბიოგრფიას.მიიღებენ მონაწილეობას კალიგრაფიის კონკურსში. გავუნაწილებ
როლებს სცენარის მიხედვით. ისწავლიან სცენაზე გამოსვლას და გაუზიარებენ
შთაბეჭდილებებს ერთმანეთს.
|
||
საგანი/საგნები
|
||
ქართული/ხელოვნება/ისტ
|
||
საფეხური/კლასი
|
||
დაწყებითი/I
|
||
პროექტის განხორციელების დრო
|
||
27-04-18-05
|
||
პროექტის საფუძვლები
|
||
საგნობრივი სტანდარტები
|
||
ქართ. I. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და ადეკვატურად აღიქვას
მარტივი ინფორმაცია; შეუძლია სწორად რეაგირება ნაცნობ სამეტყველო სიტუაციებში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
ასრულებს მასწავლებლის
მარტივ ზეპირ ინსტრუქციებს;
·
უცნობი სიტყვების
მნიშვნელობის დასაზუსტებლად სვამს შეკითხვებს;
მონაწილეობს სიტუაციურ თამაშებში, ჯგუფურ აქტივობებში და
საჭიროების მიხედვით ადეკვატურად ცვლის სამეტყველო როლებს (უსმენს სხვებს,
სვამს/ პასუხობს შეკითხვებს);
ქართ. I.
2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და
გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მონაწილეობს პერსონაჟის, ობიექტის ან მოვლენის ჯგუფურ დახასიათებაში;
ქმნის ტექსტის ცალკეული ეპიზოდის / ეპიზოდების
ილუსტრაციებს, ასათაურებს და გადმოსცემს მათს შინაარსს.
ქარ. I. 9. მოსწავლეს შეუძლია ვიზუალურად
გამოხატოს წაკითხული / მოსმენილი ტექსტით აღძრული შთაბეჭდილებები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
ხატავს/აფერადებს მოსმენილი/წაკითხული ნაწარმოების პერსონაჟს;
·
ქმნის მთლიანი ზღაპრის ან ცალკეული ეპიზოდის
ილუსტრაციებს;
ქართ. I. 13. მოსწავლეს შეუძლია
კარნახით წერა და ნაბეჭდი ტექსტიდან / დაფიდან მარტივი წინადადებების გადაწერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
იცავს მანძილს ასოებს
შორის;
ნაბეჭდი ფურცლიდან/დაფიდან გადაწერს სიტყვებს,
წინადადებებს.
ს.გ.I.4 . მოსწავლეს
შეუძლია ნამუშევრების
შექმნა
შთაბეჭდილებებისა და
წარმოსახვის მეშვეობით.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ნამუშევარში
ასახავს მიღებულ შთაბეჭდილებებს;
·
გამოსახავს
წარმოსახვით შექმნილ პერსონაჟებს.
·
ხატავს
ლიტერატურული ნაწარმოების პერსონაჟებს და ეპიზოდებს.
ს.გ.I.9. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის
ღონისძიებაში.
შედეგი
თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
მონაწილეობს საკლასო ზეიმში;
·
მონაწილეობს საკლასო გამოფენაში;
|
||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის
შედეგები
|
||
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
2) რატომ არის ჩვენთვის ქართული ენა
მშობლიური ენა?
რა
იცით ქართული ანბანის შესახებ?
ვის
სახელთან არის დაკავშირებული ქართული ანბანის შექმნა?
ვინ
შეუდგინა პატარებს დედაენა?
რა
იცით იაკობ გოგებაშვილის შესახებ.
|
|
თემატური კითხვები
|
||
შინაარსობრივი კითხვები
|
||
·
შეფასების გეგმა
|
||
შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
|
||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
|
პროექტის დასაწყისში
|
გონებრივი იერიში
ასოციაციური კავშირები. რესურსების,
რეკომენდაციების მიცემა.ღონისძიების სცენარი
|
·
საჭიროებების
შეფასება
·
პროექტის
გეგმა
|
პროექტის მსვლელობისას
|
·
დაკვირვების დღიური
|
·
თანამშრომლობითი შეფასება
|
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
·
დასკვნითი ანალიზი
·
პროექტის გეგმა
|
·
საპროექტო რუბრიკა
·
ასოციაციური კავშირების
რუკა
|
შეფასების მოკლე მონახაზი
|
||
აიმაღლებენ წიგნიერების დონეს.. ისწავლიან სუფთა,გამართულ ქართულ
მეტყველებას. გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს და გაეცნობიან ჩვენი
სასიქადულო,საამაყო მწერლის:იაკობ გოგებაშვილის ბიოგრაფიას. ეჩვევიან გუნდურ
მუშაობას. უვითარდებათ საკომუნიკაციო, საპრეზენტაციო, კვლევითი, შეფასებისა და
ურთიერთშეფასების, მართლწერის უნარები.
|
||
სხვა საკითხები
|
||
წინარე ცოდნა
|
||
·
პროგრამა ვორდის
მოხმარების საბაზისო უნარ-ჩვევები
·
დამოუკიდებლად კითხვისა და წერის უნარ-ჩვევები
·
გუნდური მუშაობის
საწყისი ჩვევები
·
საკლასო ღონისძიებებში მონაწილეობის ჩვევები
|
||
სასწავლო პროცედურებიპირველი კვირა
·
პროექტის თემის
გასაცნობად მოსწავლეებს დავუსვამ შეკითხვას“ რატომ არის ქართული ენა ჩვენთვის მშობლიური
ენა?“? გონებრივი იერიშის გამოყენებით მოსწავლეები თავიანთ მოსაზრებებს დააფიქსირებენ.შემდეგ
ასოციაციური კავშირების დახმარებით ვაფიქსირებთ,,როგორია
დედაენა“
·
ეს დაეხმარება
მოსწავლეებს წარსული ცოდნის გახსენებაში.გამოვავლენ მოსწავლეების
დამოკიდებულებას და საკითხის ირგვლივ შესაძლო არასწორ წარმოდგენებს.შემდეგ მოსწავლეებს ვთხოვ , დაახასიათონ დედაენა. განვუმარტავ
მოსწავლეებს, რომ პროექტის ფარგლებში გაეცნობიან იაკობ გოგებაშვილის
ბიოგრაფიას.მიიღებენ მონაწილეობას კალიგრაფიის კონკურსში. დაასურათებენ მათთვის
საინტერესო მონაკვეთს დედაენიდან.მიიღებენ მონაწილეობას საკლასო
ღონისძიებაში,,ანბანის გაცილება“.
მეორე
კვირა (პირველი გაკვეთილი)
ვაცნობ მოსწავლეებს
იაკობ გოგებშვილის ბიოგრაფიას.ვაჩვენებ ჩემს მიერ მომზადებულ
პრეზენტაციას,,იაკობ გოგებაშვილი“.მოსწავლეები ხატავენ დედაენიდან მათთვის
საინტერესო ფრაგმენტს.
(მეორე
გავეთილი)
ვატარებთ კალიგრაფიის კონკურსს.ვაწყობთ
საუკეთესო ნაწერებისა და ნახატების გამოფენას კლასში.
მესამე კვირა
ვატარებთ
შემოქმედებით ღონისძიებას ,,ანბანის გცილება“
დასკვნითი აქტივობა
ჩვენი კლასის ბლოგზე http://nonaklasi.blogspot.com/ ავტვირთავ პროექტს,პრეზენტაციებს,მუშაობაში ჩართული მოსწავლეების
ფოტოებს,გავუზიარებ ჩვენს ნამუშევრებს საზოგადოებას.
|
||
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
|
სსსმ მოსწავლე არ მყავს ,მაგრამ საჭიროების
შემთხვევაში გამოვიყენებ შემდეგ აქტივობებს:
გამოვიყენებ დადებით
უკუკავშირს თითოეული დავალების შესრულების შემდეგ;
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები(მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
·
ვიმუშავებ უცხო
ენის მასწავლებელთან,
მოსწავლის მშობლიურ და
უცხო ენაზე ტერმინების
ლექსიკონის შესადგენად, რაც ხელს
შეუწყობს მოსწავლის
ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას.
·
საკლასო მუშაობისას დავაწყვილებ სხვა
მოსწავლესთან, ენობრივი დატვირთვის
საჭიროებების გათვალისწინებით.
·
მივიღებ მოსწავლის
მშობლიურ ენაზე შესრულებულ დავალებებს
შემდგომი თარგმნისთვის.
|
|
ნიჭიერი მოსწავლეები
|
·
წავახალისებ მოსწავლეებს მოიძიონ და გაუზიარონ დამატებითი ინფორმაცია
ჯგუფს შესაბამის საკითხთან დაკავშირებით
·
თუ მოსწავლეს
განსაკუთრებული ტექნიკური უნარ-ჩვევები გააჩნია, მივცემ შესაძლებლობას შექმნას ჯგუფის პრეზენტაცია
|
|
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო
რესურსები
|
||
აპარატურული
უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც
პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
|
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
|
პროექტორი
|
სკანერი
|
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
|
ლაზერული დისკი /ჩიპი
|
ტელევიზორი
|
სხვა ----------
|
პროგრამული
უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის
ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
|
ელ.ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო
რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
|
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
|
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა ----------
|
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
|
|
ბეჭდური მასალები
|
იაკობ გოგებაშვილის ,,ბუნების
კარი“-შემოდგომა,ლ.შალვაშვილი,,ბუნება“
|
|
ინვენტარი/მასალები
|
მოსწავლეების მიერ შეგროვილი
ფოთლები, ხილი,მოსწავლეთა
ნამუშევრები,ბუკი,პროექტორი
|
|
ინტერნეტრესურსები
|
www.google.com
|
|
სხვა რესურსები
|
მასწავლებლები,
მოსწავლეები სხვა კლასიდან, მშობლები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий