წინასაანბანო პერიოდი
|
||||||||
თარიღი
|
საათების რაოდენობა
|
თემატიკა
|
შედეგი
|
ინდიკატორი
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
|
15/09
|
1 სთ
|
ურთიერთგაცნობა, სახელმძღვანელოს გაცნობა
|
#.1
|
#.1(1,2)
|
მეთოდი:დისკუსია
აქტივობა:ეცნობა მასწავლებელსა და თანატოლებს; აღწერს
სურათს
|
სახელმძღვანელო
სიუჟეტური სურათი
|
სიტყვიერი კომენტარი
|
|
16/09
|
1.სთ
|
წინადადება
და სიტყვა
|
#.3
|
#.3(4)
|
სიტყვის და წანადადების გრაფიკული გამოსახულება
|
სახელმძღვანელო, დაფა,
ბუკი
|
სიტყვიერი კომენტარი
|
|
17/09
|
1.სთ
|
სურათის აღწერა
„სკოლისაკენ“
|
#.1.#4.
|
#.2.(2,4)
|
აქტივობა:სურათს აღწერა და აანალიზებს მოსმენილ ლექსს. მეთოდი:მოსმენილის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო
სიუჟეტური სურათი
|
იხ. დანართში შეფასების რუბრიკა
|
|
18/09
|
1.სთ
|
მარცვალი,
პრაქტიკული სამუშაო
|
#.1
|
#.1(2)
|
გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
|
ბარათები, დაფა
|
განმავითარებელი
|
|
19/09
|
1. სთ
|
სურათის აღწერა „შემოდგომა“
|
#.2(1)
|
#.2(1,3)
|
აქტივობა; ათვალიერებს სიუჟეტურ სურათს და აღწერს;
ეუფლება მარტივ სააზროვნო ოპერაციებს
მეთოდი: გონებრივი იერიში
|
სახელმძღვანელო
|
განმავითარებელი
|
|
22/09
|
1.სთ
|
ლექსის „შემოდგომა“
დასწავლა. სიტყვების მარცვლებად დაშლა.
|
#..2
|
#.2(1,3)
|
აქტივობა:ვარჯიშობს მართლმეტყველაბაში. მეთოდი:სიტყვის
ანლიზი და სინთეზი
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
განმავითარებელი. საკლასო სამუშაო
|
|
23/09
|
1.სთ
|
სურათის აღწერა, მოთხრობა“კარი“
|
#.4
|
#4(3,4)
|
მეთოდი:როლური თამაში.
აქტივობა:არის მთხრობელი ან მსმენელი;ადგენს ზეპირ
თხზულებას
|
სახელმძღვანელო
სიუჟეტური სურათი
|
განმავითარებელი
|
|
24/09
|
1.სთ
|
ხმოვნები
და თანხმოვნები.
|
#.2
|
#.2(2,4)
|
გრაფიკული ჩვევების ფო
რმირება
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
განმავითარებელი. საკლასო სამუშაო
|
|
25/09
|
1.სთ
|
მოთხრობის
„თხილის ნაჭუჭი“ მოსმენა
|
#.2
|
#.2(1)
|
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს
მეთოდი:ვენის დიაგრამა
|
სახელმძღვანელო
ბუკი
|
განმავითარებელი
|
|
26/09
|
1.სთ
|
ენობრივ მასალაზე დაკვირვება
|
#.3
|
#.3(1)
|
სიტყვის სკივრი
გრაფიკული ჩვევების ფო
რმირება
|
ბარათები, სახელმძღვანელო
|
დაკვირვება
|
|
29/09
|
1.სთ
|
სურათის აღწერა
. მოთხრობის „ყოყოჩა კნუტის „ მოსმენა.
|
#.2
|
#.2(1)
|
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე.
აქტივობა:აღწერს სურათს; აანალიზებს მოსმენილს
|
ბარათები, სახელმძღვანელო
|
დაკვირვება
|
|
30/09
|
1.სთ
|
შინაური ცხოველებისა და მათი ნაშიერის
გაცნობა.
|
#.2
|
#.2(1)
|
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე. ანალიზი
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს
|
ბარათები, სახელმძღვანელო
|
განმავითარებელი
|
|
1/10
|
1.სთ
|
სურათის აღწერა
: მოთხრობის“მურიკელას ამბავი“. მოსმენა
|
#.4
|
#.4(1)
|
1,2,3 მეთოდი.
აქტივობა: ზეპირი თხზულების შედგენა.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,მარკერი
|
დაკვირვება
|
|
2/10
|
1.სთ
|
გარეული ცხოველების და მათი ნაშიერის
გაცნობა.
|
#.4
|
#.4(3)
|
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე.
აქტივობა: ზეპირი თხზულების შედგენა.
|
ბარათები, სახელმძღვანელო
|
განმავითარებელი
|
|
3/10
|
1.სთ
|
სურათის აღწერა.
ლექსის „საქართველო გქვია სახელად.“
მოსმენა.
|
#.4
|
#.4(1)
|
ზეპირი მეტყველების ჩვევის განვითარება
აქტივობა:ადგენს ზეპირ თხზულებას,ისმენს და იზეპირებს
ლექსს
|
სახელმძღვანელო, ბუკი, პროექტორი
|
განმავითარებელი
|
|
6/10
|
2.სთ
|
მოთხრობის
მოსმენა „მისაბაძი მაგალითი“. სიტყვა, მარცვალი, ბგერა,
ასო.
|
#.4
|
#.4(3,4)
|
მეთოდი:დისკუსია. სიტყვის ანლიზი და სინთეზი.
აქტივობა: ისმენს მასწავლებლის წაკითხულს; გამოხატავს
და ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
საკლასო წერა, განმავითარებელი
|
|
7/10
|
1.სთ
|
სურათის აღწერა.
მოთხრობის „რატომ აგვიანდება? ,, მოსმენა.
|
#.4
|
#.4(3,4)
|
მეთოდი:დისკუსია.
აქტივობა: ისმენს მასწავლებლის წაკითხულს; გამოხატავს
და ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სახელმძღვანელო,ბუკი
|
განნმავითარებელი
|
|
8/10
|
1.სთ
|
სურათის
აღწერა . „ტანსაცმელი“. ასო,
ბგერა, მარცვალი.
|
#.4
|
#.4(3)
|
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე, გავიგე.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს;
გრაფიკული ჩვევების ფო
რმირება
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა, ცარცი
|
განმავითარებელი. საკლასო სამუშაო
|
|
9/10
|
2.სთ
|
ზღაპრის
„ხოხობი და მელია’’
მოსმენა.
|
#.4
|
#.4(3)
|
T
დიაგრამა.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს;
|
სახელმძღვანელო, ბუკი, პროექტორი
|
განმავითარებელი
|
|
10/10
|
1.სთ
|
სიუჟეტური
სურათი „მელა და ხოხობი“.
|
#.2
|
#.2(2)
|
მეთოდი: სურათის რეზიუმე
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს
|
სახელმძღვანელო
|
განმავითარებელი
|
|
საანბანო პერიოდი
|
||||||||
13/10
|
4.სთ
|
ი და ა ასო ბგერების
გაცნობა. ხმოვანი და თანხმოვანი
ბგერები.
|
#.5,6
|
#.5(1)
#.6(1)
|
მეთოდი:როლური თამაში.
ვარჯიშობს მართლწარმოთქმაზე; ამოიკითხავს და ამოიცნობს
სიტყვაში ასოებს
|
კომპიუტერი, სახელმძღვანელო, ბარათები, დაფა და ცარცი
|
განმავითარებელი, წერითი დავალება
|
|
16/10
|
3.სთ
|
თ ასო-ბგერის გაცნობა.
წინადადების ჩაწერა.
|
#.5
|
#.5(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:თანდათანობით ეუფლება სწორი კითხვის ჩვევებს, გრაფიკული ჩვევების ფორმირებას
|
სახელმძღვანელო,
თვალსაჩინოება
,
დაფა, ცარცი
|
განმავითარებელი
|
|
20/10
|
4.სთ
|
ს ასო- ბგერის
გაცნობა. წინადადების ჩაწერა.
|
#.5,9
|
#.5(1)#9.(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:სწორი კითხვის ჩვევის გამომუშავება.გრაფიკული
ჩვევების ფო
რმირება
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
წერითი დავალება
|
|
23/10
|
3.სთ
|
ხ ასო- ბგერის
გაცნობა. თავაზიანი ფორმების
გამოყენება.
|
#.2
|
#.2(3)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:სწორი კითხვის ჩვევის გამომუშავება.გრაფიკული
ჩვევების ფორმირება
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
განმავითარებელი, წერითი დავალება
|
|
27/10
|
4.სთ
|
ო ასო- ბგერის
გაცნობა. ვარჯიში მართლწარმითქმაში, კითხვასა
და წერაში.
|
#.5,9
|
#.5(1)
#.9(3)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:ვარჯიშობს მართლწარმოთქმაში, კითხვაში და
წერაში
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა
|
განმავითარებელი, წერითი დავალება
|
|
30/10
|
3.სთ
|
ე ასო ბგერის
გაცნობა. სურათის მიხედვით
თხზულების შედგენა. ლექსებისა
და ანდაზების გაანალიზება.
|
#.5,2,4
|
#.5(1) #.2(1) #.4(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში; ზეპირი თხზულების შედგენა.
აქტივობა:ვარჯიშობს მართლწარმოთქმაში, კითხვაში და
წერაში; აღწერს სურათს, ადგენს თხზულებას
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
|
დაკვირვება
|
|
3/11
|
4.სთ
|
უ ასო-ბგერის გაცნობა.ლექსის გაანალიზება, წინადადების ჩაწერა.
|
#.5,4,9
|
#.5(1) #.4(1)#9(1)
|
მეთოდი:ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა:ზეპირი ტექსტის შედგენა, გრაფიკული ჩვევების
ფორმირება
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
|
წერითი დავალება
|
|
6/11
|
3 სთ
|
ძ ასო ბგერის გაცნობა.საანალიზო წინადადების
სიტყვის,ასო-ბგერის დაფიქსირება.
წინადადების ჩაწერა.
|
#.5,#3,#9
|
#5(1),#3(1)#9(1)
|
მეთოდი:ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა:ვარჯიშობს კითხვაში, წერაში, მართლწარმოთქმაში
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
|
წერითი დავალება, დაკვირვება
|
|
10/11
|
4სთ
|
მ ასო-ბგერის გაცნობა.
გაბმული მეტყველებიდან სანალიზო
წინადადების, სიტყვის, ასოს გამოყოფა.
|
#5.#6.
|
#5(1),#6(1)
|
ვარაუდების გამოთქმა, საკუთარი აზრის დაფიქსირება
აქტივობა:ზეპირი ტექსტის შედგენა, გრაფიკული ჩვევების
ფორმირება
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
|
განმავითარებელი, წერითი დავალება
|
|
13/11
|
3სთ
|
შ ასო-ბგერის გაცნობა.შ
ასო-ბგერის კითხვა.
|
#5.#4.
|
#5(1),4(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:ზეპირი თხზულების შედგენა, ტექსტის კითხვა
და ანალიზი
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული, ბუკი
|
ურთიერთშეფასება, დაკვირვება
|
|
17/11
|
4.სთ
|
კ ასო-ბგერის
გაცნობა. ვარჯიში კითხვაში,წერაში, მართლწარმოთქმაში.
|
#5.
|
#5(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში. სიტუაციის ანალიზი.
აქტივობა:ისმენს
და აანალიზებს ტექსტს
ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
ბარათები, სახელმძღვანელო,მოძრავი ანბანი
|
განმავითარებელი
|
|
20/11
|
3.სთ
|
ვ ასო-ბგერის გაცნობა.ვარჯიში კითხვაში,
წერაში მართლწარმოთქმაში
|
#.5.
|
#.5(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
აქტივობა:წერს,
კითხულობს და იზეპირებს მცირე ტექსტებს;
ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
ბარათები, სახელმძღვანელო
|
წერითი დავალება, დაკვირვება
|
|
25/11
|
4.სთ
|
გ ასო-ბგერის გაცნობა.
წინადადების ჩაწერა,ახალი ლექსიკური
ერთეულის გაცნობა.
|
#.5,1.
|
#5(1).#1(1)
|
აქტივობა:ადგენს ახალ ლექსიკურ ერთეულებს; აანალიზებს
ლიტერატურულ მასალას
მეთოდი:სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება,
განმავითარებელი
|
|
28/11
|
3.სთ
|
ფ ასო- ბგერის გაცნობა.ვარჯიში წერასა
და კითხვაში, სიტყვათა მართლწარმოთქმაში, ლექსის
„რაზე ჩივის ოფოფი“.
|
#.5.
|
#.5.(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული, ბუკი
|
განმავითარებელი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3/12
|
4.სთ
|
ნ ასო-ბგერის გაცნობა.
ვარჯიში ნ ასო ბგერის კითხვაში,
წერასა და მართლწარმოთქმაში, წინადადების
ჩაწერა.
|
#.5,9.
|
#.5(1) #.9(1,3)
|
მეთოდი: გონებრივი იერიში.
აქტივობა: ისმენს და აანალიზებს ტექსტს; ადგენს ზეპირ თხზულებას და ვარჯიშობს კითხვაში
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული,
|
წერითი დავალება, დაკვირვება
|
|
9/12
|
3.სთ
|
ზ ასო ბგერის
გაცნობა. თხზულების შედგენა, ლექსებისა
და ანდაზების დასწავლა.
|
#.5.4.
|
#.5(1).
#.4(1)
|
მეთოდი:დიდაქტიკური თამაში.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს; ადგენს ზეპირ თხზულებას და ვარჯიშობს კითხვაში, მეტყველების განვითარებაში
|
სახელმძღვანელო.
ფორმატი
|
წერითი დავალება, დაკვირვება
|
|
12/12
|
4.სთ
|
რ ასო-ბგერის
გაცნობა. მარცვლების, სიტყვების
და წინადადების შედგენა.
|
#.5.#.6
|
#.5(1)#.6(4)
|
მეთოდი:სიუჟეტური ჩანახატის შექმნა.
გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ
ჩანახატებს
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული. სურათები
|
დაკვირვება
|
|
14/12
|
3.სთ
|
ჩ ასო-ბგერის
გაცნობა.ვარჯიში წერასა და კითხვაში.
|
#.5,6
|
#.5.(1)
|
მეთოდი:ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა, დიდაქტიკური
თამაში
აქტივობა:ასაბუთებს თავის აზრს; ადგენს მარტივ თხზულებას
|
კროსვორდი, სახელმძღვანელო
|
განმავითარებელი
|
|
19/12
|
3.სთ
|
დ ასო-ბგერის გაცნობა,მისი წერა
და კითხვა.
|
#.5 #.6
|
#.5.(1)
#.6.(4)
|
ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული.
|
წერითი დავალება, დაკვირვება
|
|
23/12
|
2.სთ
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილი
|
|
|
მეთოდი:დიდაქტიკური თამაში - ,,ტყული თუ მართალი“
აქტივობა: ისმენს და აანალიზებს
|
ბარათები
|
ტესტი
|
|
მეორე სემესტრი
|
||||||||
20/01
|
3.სთ
|
ღ ასო-ბგერის გაცნობა.
მოთხრობის მოსმენა და ანალიზი.წინადადების
ჩაწერა.
|
#.5.
|
#.5.(1)
|
მეთოდი: დიდაქტიკური თამაში,,აბა სცადე“
აქტივობა: წყვილებში ადგენენ მარტივ წინადადებებს;
წაკითხულის გაანალიზება. გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
|
ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
22/01
|
3.სთ
|
ლ ასო-ბგერის გაცნობა.
ლექსის მოსმენა და ანალიზი. ასოს,სიტყვისა და წინადადების
ჩაწერა.
|
#.5. 9.
|
#.5(1,3)
#.9 (1,3)
|
მეთოდი: პაუზებით კითხვა. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:ვარჯიშობს კითხვაში, აგრძელებს და აანალიზებს
სხვის დაწყებულ წინადადებებს
|
ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
26/01
|
3 სთ
|
ბ ასო-ბგერის გაცნობა. მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება. მართლმეტყველებაში ვარჯიში.
წინადადების ჩაწერა.
|
I.7
|
I. 10(1)
|
მეთოდი:ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა;ტექსტის კითხვა, ანალიზი და მარტივი წინადადებების ჩანაწერების
გაკეთება
|
ბუკი. ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
28/01
|
3 სთ
|
პ ასო-ბგერის
გაცნობა. ლექსიკურ-ფრაზეოლოგიური სავარჯიშოები.სურათის აღწერა,
ტექსტის კითხვა,ასოს, სიყტყვის და
წინადადების ჩაწერა.
|
I.5
|
I. 5(5)
|
მეთოდი;წაკითხულის გაანალიზება. პაუზებით კითხვა. გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
აქტივობა:ვარჯიშობს კითხვაში, აგრძელებს და აანალიზებს
სხვის დაწყებულ წინადადებებს
|
ბუკი. ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
2/02
|
3 სთ
|
ც ასო-ბგერის გაცნობა. სურათის აღწერა,
ტექსტის კითხვა, ასოს,სიტყვისა და წინადადების ჩაწერა.
|
I.
10
|
I.
10
|
მეთოდი: გონებრივი იერიში. სიუჟეტური ჩანახატის გაკეთება. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ
ჩანახატებს
|
ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
4/02
|
3 სთ
|
ტ ასო-ბგერის გაცნობა.
ლექსის მოსმენა და ანალიზი. სურათის
აღწერა, ასოს, სიტყვისა
და წინადადების ჩაწერა.
|
1.
7
|
I.7
|
მეთოდი: დისკუსია
აქტივობა:ტექსტის კითხვა, ანალიზი, დასკვნის გამოტანა.
გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები
|
|
|
9/02
|
3 სთ
|
წ ასო-ბგერის
გაცნობა. ვარჯიში ასო-ბგერის კითხვაში, წერასა
და მართლწარმოთქმაში. წინადადების ჩაწერა.
|
I.7
|
I.7(1)
|
მეთოდი: სქემა.
გონებრივი
იერიში.
აქტივობა;სურათის აღწერა. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები
|
|
|
11/02
|
3 სთ
|
ქ ასო-ბგერის
გაცნობა.ლექსის მოსმენა და ანალიზი,
სურათის აღწერა,
ასოს,
სიტყვის და წინადადების ჩაწერა.
|
I.10
|
I.10(4)
|
მეთოდი;ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის ანალიზს;
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები
|
|
|
16/02
|
3 სთ
|
ყ ასო-ბგერის გაცნობა.
სურათის აღწერა, ვარჯიში
ლექსიკური ერთეულების მართლწარმოთქმაში. წინადადების ჩაწერა.
|
I.7
|
I.7(5)
|
მეთოდი:პაუზებით კითხვა.
სიტუაციის ანალიზი.
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ
ანალიზს; ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები, ბუკი
|
|
|
18/02
|
3 სთ
|
ჯ ასო-ბგერის გაცნობა. ლექსის მოსმენა
და ანალიზი, სურათის აღწერა,
ტექსტის კითხვა. ასოს,
სიტყვისა და წინადადების ჩაწერა.
|
I.7
|
I.7(3)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
სურათის აღწერა. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: ისმენს, კითხულობს და წერს მარტივ წინადადებებს
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები, ბუკი
|
|
|
23/02
|
3 სთ
|
ჭ ასო-ბგერის გაცნობა.
ვარჯიში ასო-ბგერის კითხვაში, წერასა
და მართლწარმოთქმაში.
|
I.7
|
I.7(4)
|
მეთოდი:პაუზებით კითხვა. წაკითხულის რეზუმირება.
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს; იყენებს
მოძრავ ანბანს
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები
|
|
|
25/02
|
3 სთ
|
ჟ ასო-ბგერის გაცნობა. ლექსიკურ-ფრაზეოლოგიური სავარჯიშოები. ასოს,
სიტყვისა და წინანადების ჩაწერა.
|
I.8
|
I.8(1)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ
ჩანახატებს
|
ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო, ბარათები
|
|
|
27/02
|
3 სთ
|
ჰ ასო-ბგერის გაცნობა.
სურათის აღწერა, ტექსტის
კითხვა. ასოს,სიტყვისა და წინადადების ჩაწერა.
|
I.8
|
I.8(2)
|
მეთოდი:სიტუაციის ანალიზი.
პაუზებით კითხვა.
სურათის აღწერა. აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს
ტექსტს; იყენებს მოძრავ ანბანს;
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები
|
|
|
2/03
|
1სთ
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
I.9
|
I.9(1)
|
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე, რა გავიგე.
აქტივობა: აჯამებს მიღებულ ცოდნას
|
ფორმატი, ფლომასტერები
|
|
|
4/03
|
2სთ
|
ა. გურგენიძის
ლექსი „აი ია“.
|
I.4
|
I.4(2)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში. პაუზებით კითხვა
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს;
|
სახელმძღვანელო,
|
|
|
6/03
|
1სთ
|
ტექსტის კითხვა, ანალიზი.
მარცვალი. სიტყვა. სწორი
წერის ჩვევის დაუფლება.
|
I.13
|
I.13(1)
|
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა, ცარცი
|
|
|
9/03
|
2სთ
|
ა) ი.გოგებაშვილის „ერთი
და ორი“ ბ) მარცვალი. სიტყვა.
|
I.
9
|
I.9(1,2)
|
მეთოდი: პაუზებით კითხვა
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს;
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
11/03
|
3სთ
|
ა) ი. გოგებაშვილის „ მუქთამჭამელა"
ბ)წინადადება.
|
I.11
|
I.11(1)
|
მეთოდი: T დიაგრამა.
გამოთქვამს და ასაბუთებს საკუთარ აზრს; ვარჯიშობს
ხმამაღლა კითხვაში
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა, ცარცი
|
|
|
13/03
|
3სთ
|
ა) ი. გოგებაშვილის „მენავეები“
ბ)წინადადება. სიტყვა ( ომონიმებზე დაკვირვება-პრაქტიკულად.)
|
I.14
|
I. 14(1)
|
მეთოდი:პაუზებით კითხვა
აქტივობა:კითხულობს ტაქსტს, ადგენს ზეპირ თხზულებას,
ვარჯიშობს წერაში
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
|
|
17/03
|
3სთ
|
ა)
ი. გოგებაშვილის „ცრუ“. ბ)სიტყვა.წინადადება.(პირში თხრობა.-პრაქტიკულად.
|
I.15
|
I.15(1)
|
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:კითხულობს ტექსტს, ადგენს ზეპირ თხზულებას,
ვარჯიშობს წერაში
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
20/03
|
3სთ
|
ა)ი.გოგებაშვილის „გამოცანა
ჭკვიანი ბავშვებისათვის“. ბ)სიტყვა.
|
I.12
|
I.12(2,3)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:აკვირდება და აანალიზებს მათემატიკურ ცნებებს,
აღწერს სურათს
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ილუსტრაციები
|
|
|
24/03
|
3სთ
|
ა)ი. გოგებაშვილის „ნაპოვნი
სავარცხელი“. ბ)დეფორმირებული წინადადების
აღდგენა.
|
I.13
|
I.13(3,4)
|
მეთოდი:გონებრივი იერიში. პაუზებით კითხვა
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს;
აანალიზებს ენობრივ მასალას
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
|
|
26/03
|
3სთ
|
ა)ი.გოგებაშვილის „მეზობლები“. ბ)განმაზოგადებელი სიტყვა.- პრაქტიკულად.
|
I.4
|
I. 4(3,4)
|
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: ანდაზის მიხედვით ადგენს ზეპირ თხზულებას;
აღწერს სურათს; ასაბუთებს საკუტარ აზრს
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
30/03
|
3სთ
|
ა)ი. გოგებაშვილის „ბერიკაცი
და ნამყენი“. ბ)სიტყვა. წინადადება.
|
I.
3
|
I.
3(1,2)
|
მეთოდი: დისკუსია;
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს ტექსტს; აღწერს სურათს; ასაბუთებს
საკუთარ აზრს
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
1/04
|
2სთ
|
ა)ნ. შამანაძის
„ლოდინი“. ბ)სიტყვა. ასო.
|
I.
2
|
1.2(3)
|
მეთოდი: ტექსტის კითხვა, ანალიზი
აქტივობა: კითხულობს ტექსტს; ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სახლმძღვანელო
|
|
|
2/04
|
2სთ
|
ა)ი. გოგებაშვილის „უსუნო
ყვავილი“. ბ)1პირში თხრობა (პრაქტიკულად).
|
I.3
|
I.3(4)
|
მეთოდი:ვენის დიაგრამა
ილუსტრაციის შექმნა.
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის
მარტივ ჩანახატებს
|
დაფა, ცარცი, ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6/04
|
3სთ
|
ა)ი.გოგებაშვილის „დაკარგული
ბავშვი.“ ბ)I პირში თხრობა. სიტყვათშეთანხმებანი.
|
I.1
|
I.1(3)
|
მეთოდი: დისკუსია
გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის
მარტივ ჩანახატებს
|
ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო
|
|
|
8/04
|
3სთ
|
ა)გ.წერეთლის
„დედა“. ბ)სიტყვა. მარცვალი.
|
I.1
|
I.1(5)
|
მეთოდი: გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის
მარტივ ჩანახატებს
|
ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო, აქტივობის
რვეული
|
|
|
10/04
|
3 სთ
|
ა)ი.გოგებაშვილის „ცხვირს
მაღლა ვინ იწევს“. ბ)სიტყვა. წინადადება.
|
I.6
|
I.6(5)
|
მეთოდი: დისკუსია
ლექსიკური ერთეულების შექმნა
აქტივობა: კითხულობს ტექსტს; ასაბუთებს საკუთარ აზრსნა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, აქტივობის რვეული
|
|
|
13/04
|
3 სთ
|
ა)ი. გოგებაშვილის „თაგვები
და კატა“. ბ)წინადადება. სიტყვათა
მყარი შეთანხმება.
|
I.6
|
I.6(6)
|
მეთოდი;T დიაგრამა.
ილუსტრაციის შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის
მარტივ ჩანახატებს
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
|
ფორმატი,ფერადი ფანქრები, სახელმძრვანელო
|
|
|
15/04
|
3 სთ
|
ა)ი. გოგებაშვილის
„კეთილი სანდალა“. ბ)წინადადება.
|
I.8
|
I.8(2)
|
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს;
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
მეთოდი:ტექსტის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
|
|
21/04
|
3 სთ
|
ა)ი. გოგებაშვილის „მეგობრები“ ბ)ასო,
ბგერა-თანხმოვანი; მარცვალი,სიტყვა.
|
I.10
|
I.10(2)
|
მეთოდი: გონებრივი იერიში. პაუზებით კითხვა
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს მარტივ ტექსტს
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, აქტივობის რვეული
|
|
|
23/04
|
3 სთ |
ა)ი.გოგებაშვილის „დათუნა
და ბაჭია“. სიტყვა.
|
I.15
|
I.15(1)
|
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა:ლექსიკური ერთეულების შედგენა; საკუტარი
აზრის დასაბუთება
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
|
|
27/04
|
3 სთ
|
ა)შ.მგელაძის
„გაზაფხული“. ბ)მხატვრულ სახეებზე
დაკვირვება.
|
I.11
|
I.11(1,2)
|
მეთოდი: ვიცი, მინდა ვიცოდე, გავიგე
აქტივობა:ლექსიკური ერთეულების შედგენა; საკუთარი
აზრის დასაბუთება
|
ბუკი, სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
|
|
29/04
|
3სთ
|
ი.გოგებაშვილის
„გვრიტი და მტრედი“.
|
I.8
|
I.8(2,3)
|
მეთოდი: ტექსტის კითხვა, ანალიზი
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს მარტივ ტექსტს
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
1/05
|
3 სთ
|
ა)ი.გოგებაშვილის „ჭიანჭველა
და ფუტკარი“. ბ)მარცვალი. სიტყვა.
კითხვითი წინადადება.
|
I.14
|
I.14(4)
|
მეთოდი: ვენის დიაგრამა
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს მარტივ ტექსტს
ლექსიკური ერთეულების შექმნა
|
სახელმძღვანელო,
აქტივობის რვეული
|
|
|
|
3 სთ
|
ნ.დუმბაძის
„იავნანა“.
|
I.15
|
I.15(1)
|
მეთოდი: დისკუსია
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს პოეტურ ტექსტს;
აკვირდება მხატვრულ სახეებს
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
5/05
|
3 სთ
|
ა)ქ. ჭილაშვილის
„ბულბული და ყიყინა“.
|
I.3
|
I.3(3)
|
მეთოდი: ტექსტის ანალიზი, ილუსტრაციის შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის
მარტივ ჩანახატებს
|
ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო
|
|
|
7/05
|
3 სთ
|
ა) „ზრდილობიანი“. მოთხრობა. ბ)Iპირში თხრობა
(პრაქტიკულად).
|
I.5
|
I.5(7)
|
მეთოდი: დისკუსია
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და ასაბუტებს თავის
აზრს
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
11/05
|
3 სთ
|
ა)ვლ. ასლამაზიშვილის „ყველაზე
ყოჩაღი“. ბ)სიტყვა. წინადადება.
წერტილი.
|
I.14
|
I.14(3)
|
მეთოდი: T დიაგრამა.
ლექსიკური ერთეულების შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და ახდენს კლასიფიკაციას
|
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
|
|
|
14/05
|
3 სთ
|
„ლომი და კურდღელი“.
(ზრაპარი).
|
I.14
|
I.14(4)
|
მეთოდი:ილუსტრაციის შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, ისმენს და აკეთებს მოსმენილის
მარტივ ჩანახატებს
|
ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო
|
|
|
18/05
|
3 სთ
|
ნ. დუმბაძის „ბებერი მწევრისა
და ტრაბახა კურდღლის გასაუბრება“.
|
I.13
|
I.13(2)
|
მეთოდი: ვენის დიაგრამა
ტექსტის ანალიზი
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და ახდენს კლასიფიკაციას
|
სახელმძღვანელო, დაფა , ცარცი
|
|
|
20/05
|
3 სთ
|
მ. მაჭავარიანის „ირგვლივ
მწვანე ზაფხულია“.
|
I.13
|
I.13
|
მეთოდი: გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მარტივ
ჩანახატებს
|
ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий