I კლასის თემატურ-კალენდარული გეგმა ქართულში

   
პირველი სემესტრი
წინასაანბანო პერიოდი
თარიღი
აათების  რაოდენობა
თემატიკა
შედეგი
ინდიკატორი
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასება
15/09
1 სთ
ურთიერთგაცნობა, სახელმძღვანელოს  გაცნობა  

#.1
#.1(1,2)
მეთოდი:დისკუსია
აქტივობა:ეცნობა მასწავლებელსა და თანატოლებს; აღწერს სურათს
სახელმძღვანელო
სიუჟეტური სურათი
სიტყვიერი კომენტარი
16/09
1.სთ
წინადადება  და  სიტყვა
#.3
#.3(4)
სიტყვის და წანადადების გრაფიკული გამოსახულება
სახელმძღვანელო, დაფა,
ბუკი
სიტყვიერი კომენტარი
17/09
1.სთ
სურათის  აღწერა „სკოლისაკენ“
#.1.#4.
#.2.(2,4)
აქტივობა:სურათს აღწერა და აანალიზებს მოსმენილ ლექსს.  მეთოდი:მოსმენილის ანალიზი
სახელმძღვანელო
სიუჟეტური სურათი
იხ. დანართში შეფასების რუბრიკა
18/09
1.სთ
მარცვალი,  პრაქტიკული  სამუშაო
#.1
#.1(2)
გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
ბარათები, დაფა

განმავითარებელი
19/09
1. სთ
სურათის  აღწერა  „შემოდგომა“
#.2(1)
#.2(1,3)
აქტივობა; ათვალიერებს სიუჟეტურ სურათს და აღწერს; ეუფლება მარტივ სააზროვნო ოპერაციებს
მეთოდი: გონებრივი იერიში
სახელმძღვანელო
განმავითარებელი
22/09



1.სთ
ლექსის  „შემოდგომა“ დასწავლა. სიტყვების მარცვლებად  დაშლა.
#..2
#.2(1,3)
აქტივობა:ვარჯიშობს მართლმეტყველაბაში. მეთოდი:სიტყვის ანლიზი და სინთეზი
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
განმავითარებელი.  საკლასო სამუშაო
23/09
1.სთ
სურათის  აღწერა,  მოთხრობა“კარი“
#.4
#4(3,4)
მეთოდი:როლური თამაში.
აქტივობა:არის მთხრობელი ან მსმენელი;ადგენს ზეპირ თხზულებას
სახელმძღვანელო
სიუჟეტური სურათი
განმავითარებელი
24/09
1.სთ
ხმოვნები  და  თანხმოვნები.
#.2
#.2(2,4)
გრაფიკული ჩვევების ფო
რმირება
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
განმავითარებელი.  საკლასო სამუშაო
25/09
1.სთ
მოთხრობის  „თხილის  ნაჭუჭი“ მოსმენა
#.2
#.2(1)
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს  ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს
მეთოდი:ვენის დიაგრამა
სახელმძღვანელო
ბუკი
განმავითარებელი
26/09
1.სთ
ენობრივ  მასალაზე  დაკვირვება
#.3
#.3(1)
სიტყვის სკივრი
გრაფიკული ჩვევების ფო
რმირება
ბარათები, სახელმძღვანელო
დაკვირვება
29/09
1.სთ
სურათის  აღწერა . მოთხრობის „ყოყოჩა კნუტის „ მოსმენა.
#.2
#.2(1)
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე.
აქტივობა:აღწერს სურათს; აანალიზებს მოსმენილს
ბარათები, სახელმძღვანელო
დაკვირვება
30/09
1.სთ
შინაური  ცხოველებისა  და  მათი  ნაშიერის  გაცნობა.
#.2
#.2(1)
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე. ანალიზი
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს  ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს
ბარათები, სახელმძღვანელო
განმავითარებელი
1/10
1.სთ
სურათის  აღწერა : მოთხრობის“მურიკელას  ამბავი“.  მოსმენა
#.4
#.4(1)
1,2,3 მეთოდი.
აქტივობა: ზეპირი თხზულების შედგენა.
სახელმძღვანელო
დაფა,მარკერი
დაკვირვება
2/10
1.სთ
გარეული  ცხოველების  და  მათი  ნაშიერის  გაცნობა.
#.4
#.4(3)
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე.
აქტივობა: ზეპირი თხზულების შედგენა.

ბარათები, სახელმძღვანელო
განმავითარებელი
3/10
1.სთ
სურათის  აღწერა. ლექსის „საქართველო  გქვია  სახელად.“  მოსმენა.

#.4
#.4(1)
ზეპირი მეტყველების ჩვევის განვითარება
აქტივობა:ადგენს ზეპირ თხზულებას,ისმენს და იზეპირებს ლექსს
სახელმძღვანელო, ბუკი, პროექტორი
განმავითარებელი
6/10
2.სთ
მოთხრობის  მოსმენა „მისაბაძი  მაგალითი“. სიტყვა,  მარცვალი,  ბგერა,  ასო.
#.4
#.4(3,4)
მეთოდი:დისკუსია. სიტყვის ანლიზი და სინთეზი.
აქტივობა: ისმენს მასწავლებლის წაკითხულს; გამოხატავს და ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული
საკლასო წერა, განმავითარებელი
7/10
1.სთ
სურათის  აღწერა. მოთხრობის  „რატომ  აგვიანდება? ,,  მოსმენა.


#.4
#.4(3,4)
მეთოდი:დისკუსია.
აქტივობა: ისმენს მასწავლებლის წაკითხულს; გამოხატავს და ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სახელმძღვანელო,ბუკი
განნმავითარებელი
8/10
1.სთ
სურათის   აღწერა .  „ტანსაცმელი“.  ასო,  ბგერა, მარცვალი.
#.4
#.4(3)
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე, გავიგე.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს  ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს;
გრაფიკული ჩვევების ფო
რმირება
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა, ცარცი
განმავითარებელი.  საკლასო სამუშაო
9/10
2.სთ
ზღაპრის  „ხოხობი  და   მელია’’    მოსმენა.
#.4
#.4(3)
T დიაგრამა.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს  ტექსტს;
სახელმძღვანელო, ბუკი, პროექტორი
განმავითარებელი
10/10
1.სთ
სიუჟეტური  სურათი  „მელა  და  ხოხობი“.
#.2
#.2(2)
მეთოდი: სურათის რეზიუმე
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს  ტექსტს; ეუფლება მარტივ ლოგიკურ ოპერაციებს
სახელმძღვანელო
განმავითარებელი
საანბანო პერიოდი
13/10
4.სთ
ი  და  ა  ასო  ბგერების   გაცნობა. ხმოვანი  და  თანხმოვანი  ბგერები.
#.5,6
#.5(1)  #.6(1)
მეთოდი:როლური თამაში.
ვარჯიშობს მართლწარმოთქმაზე; ამოიკითხავს და ამოიცნობს სიტყვაში ასოებს
კომპიუტერი, სახელმძღვანელო, ბარათები, დაფა და ცარცი
განმავითარებელი, წერითი დავალება
16/10
3.სთ
თ    ასო-ბგერის  გაცნობა.   წინადადების  ჩაწერა.
#.5
#.5(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:თანდათანობით ეუფლება სწორი კითხვის ჩვევებს,   გრაფიკული ჩვევების ფორმირებას
სახელმძღვანელო,
თვალსაჩინოება   ,
 დაფა, ცარცი
განმავითარებელი
20/10
4.სთ
ს     ასო-  ბგერის  გაცნობა. წინადადების   ჩაწერა.
#.5,9
#.5(1)#9.(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:სწორი კითხვის ჩვევის გამომუშავება.გრაფიკული ჩვევების ფო
რმირება
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
წერითი დავალება
23/10
3.სთ
ხ    ასო-  ბგერის  გაცნობა.  თავაზიანი  ფორმების   გამოყენება.
#.2
#.2(3)
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:სწორი კითხვის ჩვევის გამომუშავება.გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
განმავითარებელი, წერითი დავალება
27/10
4.სთ
ო   ასო-  ბგერის   გაცნობა.  ვარჯიში  მართლწარმითქმაში,  კითხვასა  და  წერაში.
#.5,9
#.5(1)  #.9(3)
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:ვარჯიშობს მართლწარმოთქმაში, კითხვაში და წერაში
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა
განმავითარებელი, წერითი დავალება
30/10
3.სთ
ე    ასო  ბგერის   გაცნობა.  სურათის  მიხედვით   თხზულების   შედგენა.  ლექსებისა   და   ანდაზების   გაანალიზება.
#.5,2,4
#.5(1) #.2(1) #.4(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში; ზეპირი თხზულების შედგენა.
აქტივობა:ვარჯიშობს მართლწარმოთქმაში, კითხვაში და წერაში; აღწერს სურათს, ადგენს თხზულებას
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
დაკვირვება
3/11
4.სთ
უ    ასო-ბგერის  გაცნობა.ლექსის  გაანალიზება,  წინადადების ჩაწერა.
#.5,4,9
#.5(1) #.4(1)#9(1)
მეთოდი:ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა:ზეპირი ტექსტის შედგენა, გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
წერითი დავალება
6/11
3 სთ
ძ ასო ბგერის გაცნობა.საანალიზო  წინადადების  სიტყვის,ასო-ბგერის დაფიქსირება.  წინადადების  ჩაწერა.
#.5,#3,#9
#5(1),#3(1)#9(1)
მეთოდი:ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა:ვარჯიშობს კითხვაში, წერაში, მართლწარმოთქმაში
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
წერითი დავალება, დაკვირვება
10/11
4სთ
მ   ასო-ბგერის  გაცნობა.  გაბმული  მეტყველებიდან  სანალიზო  წინადადების,  სიტყვის, ასოს გამოყოფა.
#5.#6.
#5(1),#6(1)
ვარაუდების გამოთქმა, საკუთარი აზრის დაფიქსირება
აქტივობა:ზეპირი ტექსტის შედგენა, გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული
განმავითარებელი, წერითი დავალება
13/11
3სთ
შ   ასო-ბგერის  გაცნობა.შ  ასო-ბგერის  კითხვა.
#5.#4.
#5(1),4(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში
აქტივობა:ზეპირი თხზულების შედგენა, ტექსტის კითხვა და ანალიზი
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული, ბუკი
ურთიერთშეფასება, დაკვირვება
17/11
4.სთ
კ ასო-ბგერის  გაცნობა. ვარჯიში  კითხვაში,წერაში,  მართლწარმოთქმაში.
#5.
#5(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში. სიტუაციის ანალიზი.
 აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს
ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა
ბარათები, სახელმძღვანელო,მოძრავი ანბანი
განმავითარებელი
20/11
3.სთ
ვ  ასო-ბგერის  გაცნობა.ვარჯიში  კითხვაში,  წერაში  მართლწარმოთქმაში
#.5.
#.5(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
აქტივობა:წერს,  კითხულობს და იზეპირებს მცირე ტექსტებს;
ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა
ბარათები, სახელმძღვანელო
წერითი დავალება, დაკვირვება
25/11
4.სთ
გ  ასო-ბგერის  გაცნობა.  წინადადების  ჩაწერა,ახალი  ლექსიკური  ერთეულის  გაცნობა.
#.5,1.
#5(1).#1(1)
აქტივობა:ადგენს ახალ ლექსიკურ ერთეულებს; აანალიზებს ლიტერატურულ მასალას
მეთოდი:სიტუაციის ანალიზი
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
დაკვირვება,
განმავითარებელი
28/11
3.სთ
ფ  ასო- ბგერის  გაცნობა.ვარჯიში  წერასა  და  კითხვაში, სიტყვათა  მართლწარმოთქმაში,  ლექსის  „რაზე  ჩივის  ოფოფი“.
#.5.
#.5.(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული, ბუკი
განმავითარებელი








3/12
4.სთ
ნ  ასო-ბგერის  გაცნობა.  ვარჯიში  ნ  ასო  ბგერის  კითხვაში,  წერასა   და  მართლწარმოთქმაში,  წინადადების  ჩაწერა.
#.5,9.
#.5(1) #.9(1,3)
მეთოდი: გონებრივი იერიში.
აქტივობა: ისმენს და აანალიზებს ტექსტს;  ადგენს ზეპირ თხზულებას და ვარჯიშობს კითხვაში
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული,
წერითი დავალება, დაკვირვება
9/12
3.სთ
ზ  ასო  ბგერის   გაცნობა. თხზულების  შედგენა,  ლექსებისა  და  ანდაზების  დასწავლა. 
#.5.4.
#.5(1).  #.4(1)
მეთოდი:დიდაქტიკური თამაში.
აქტივობა:ისმენს და აანალიზებს ტექსტს;  ადგენს ზეპირ თხზულებას და ვარჯიშობს კითხვაში,  მეტყველების განვითარებაში
სახელმძღვანელო.
ფორმატი
წერითი დავალება, დაკვირვება
12/12
4.სთ
 რ  ასო-ბგერის   გაცნობა.  მარცვლების,  სიტყვების  და  წინადადების  შედგენა.
#.5.#.6
#.5(1)#.6(4)
მეთოდი:სიუჟეტური ჩანახატის შექმნა.
გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული. სურათები
დაკვირვება
14/12
3.სთ
 ჩ   ასო-ბგერის  გაცნობა.ვარჯიში  წერასა  და  კითხვაში.
#.5,6
#.5.(1)
მეთოდი:ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა, დიდაქტიკური თამაში
აქტივობა:ასაბუთებს თავის აზრს; ადგენს მარტივ თხზულებას
კროსვორდი, სახელმძღვანელო
განმავითარებელი
19/12
3.სთ
დ  ასო-ბგერის  გაცნობა,მისი  წერა  და  კითხვა.
#.5 #.6
#.5.(1)  #.6.(4)
ახალი ლექსიკური ერთეულების შედგენა
სახელმძღვანელო. აქტივობის რვეული.
წერითი დავალება, დაკვირვება
23/12
2.სთ
შემაჯამებელი   გაკვეთილი


მეთოდი:დიდაქტიკური თამაში - ,,ტყული თუ მართალი“
აქტივობა: ისმენს და აანალიზებს
ბარათები
ტესტი

მეორე  სემესტრი
20/01
3.სთ
ღ  ასო-ბგერის  გაცნობა.  მოთხრობის  მოსმენა  და  ანალიზი.წინადადების ჩაწერა.
#.5.
#.5.(1)
მეთოდი: დიდაქტიკური თამაში,,აბა სცადე“
აქტივობა: წყვილებში ადგენენ მარტივ წინადადებებს; წაკითხულის გაანალიზება. გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული


22/01
3.სთ
ლ  ასო-ბგერის  გაცნობა.  ლექსის მოსმენა და ანალიზი. ასოს,სიტყვისა და  წინადადების  ჩაწერა.
#.5. 9.
#.5(1,3)     
#.9 (1,3)
მეთოდი: პაუზებით კითხვა. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:ვარჯიშობს კითხვაში, აგრძელებს და აანალიზებს სხვის დაწყებულ წინადადებებს
ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

26/01

3 სთ
ბ  ასო-ბგერის  გაცნობა. მეტყველებისა  და  აზროვნების  განვითარება.  მართლმეტყველებაში  ვარჯიში.  წინადადების  ჩაწერა.
I.7
I. 10(1)
მეთოდი:ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა;ტექსტის კითხვა,   ანალიზი და მარტივი წინადადებების ჩანაწერების გაკეთება
ბუკი. ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

28/01

3 სთ
პ  ასო-ბგერის გაცნობა.  ლექსიკურ-ფრაზეოლოგიური  სავარჯიშოები.სურათის  აღწერა,  ტექსტის  კითხვა,ასოს,  სიყტყვის და  წინადადების  ჩაწერა.



I.5
I. 5(5)
მეთოდი;წაკითხულის გაანალიზება. პაუზებით კითხვა.  გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
აქტივობა:ვარჯიშობს კითხვაში, აგრძელებს და აანალიზებს სხვის დაწყებულ წინადადებებს
ბუკი. ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

2/02

3 სთ
ც   ასო-ბგერის  გაცნობა. სურათის  აღწერა,  ტექსტის  კითხვა, ასოს,სიტყვისა  და  წინადადების  ჩაწერა.
I.                     10
I.                     10
მეთოდი: გონებრივი იერიში. სიუჟეტური  ჩანახატის გაკეთება. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს
ბარათები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

4/02

3 სთ
ტ  ასო-ბგერის  გაცნობა.  ლექსის  მოსმენა  და  ანალიზი.  სურათის  აღწერა,  ასოს,  სიტყვისა  და  წინადადების  ჩაწერა.
1.        7
I.7
მეთოდი: დისკუსია
აქტივობა:ტექსტის კითხვა, ანალიზი, დასკვნის გამოტანა. გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები

9/02

3 სთ
წ    ასო-ბგერის გაცნობა. ვარჯიში  ასო-ბგერის კითხვაში,  წერასა  და  მართლწარმოთქმაში.   წინადადების  ჩაწერა.
I.7
I.7(1)
მეთოდი: სქემა.
 გონებრივი იერიში.
აქტივობა;სურათის აღწერა. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები

11/02

3 სთ
ქ  ასო-ბგერის  გაცნობა.ლექსის  მოსმენა  და  ანალიზი,
 სურათის  აღწერა,  ასოს,
 სიტყვის  და  წინადადების  ჩაწერა.
I.10
I.10(4)
მეთოდი;ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის ანალიზს; ლექსიკური ერთეულების შედგენა
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები

16/02

3 სთ
ყ  ასო-ბგერის   გაცნობა.  სურათის  აღწერა,  ვარჯიში  ლექსიკური  ერთეულების  მართლწარმოთქმაში.  წინადადების ჩაწერა.
I.7
I.7(5)
მეთოდი:პაუზებით კითხვა.
სიტუაციის ანალიზი.
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ანალიზს; ლექსიკური ერთეულების შედგენა
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები, ბუკი

18/02

3 სთ
ჯ  ასო-ბგერის  გაცნობა. ლექსის  მოსმენა  და  ანალიზი, სურათის  აღწერა,  ტექსტის  კითხვა.  ასოს,  სიტყვისა  და  წინადადების    ჩაწერა.
I.7
I.7(3)
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
სურათის აღწერა. ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: ისმენს, კითხულობს და წერს მარტივ წინადადებებს
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები, ბუკი

23/02
3 სთ
ჭ  ასო-ბგერის  გაცნობა.  ვარჯიში ასო-ბგერის  კითხვაში,  წერასა  და  მართლწარმოთქმაში.
I.7
I.7(4)
მეთოდი:პაუზებით კითხვა. წაკითხულის რეზუმირება.
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს; იყენებს მოძრავ ანბანს
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები

25/02

3 სთ
ჟ   ასო-ბგერის  გაცნობა. ლექსიკურ-ფრაზეოლოგიური  სავარჯიშოები.  ასოს,  სიტყვისა  და   წინანადების  ჩაწერა.
I.8
I.8(1)
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს
ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო, ბარათები

27/02


3 სთ
ჰ  ასო-ბგერის  გაცნობა.  სურათის  აღწერა,  ტექსტის  კითხვა.  ასოს,სიტყვისა  და  წინადადების  ჩაწერა.
I.8
I.8(2)
მეთოდი:სიტუაციის ანალიზი.
პაუზებით კითხვა. 
სურათის აღწერა. აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს; იყენებს მოძრავ ანბანს;
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ბარათები

2/03
1სთ
შემაჯამებელი  გაკვეთილი
I.9
I.9(1)
მეთოდი:ვიცი, მინდა ვიცოდე, რა გავიგე.
აქტივობა: აჯამებს მიღებულ ცოდნას
ფორმატი, ფლომასტერები

4/03
2სთ
ა. გურგენიძის  ლექსი  „აი  ია“.
I.4
I.4(2)
მეთოდი:გონებრივი იერიში. პაუზებით კითხვა
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს;
სახელმძღვანელო,

6/03

1სთ
ტექსტის  კითხვა,  ანალიზი.  მარცვალი.   სიტყვა.   სწორი  წერის  ჩვევის  დაუფლება.
I.13
I.13(1)
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა

სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა, ცარცი

9/03
2სთ
ა)  ი.გოგებაშვილის   „ერთი  და  ორი“  ბ) მარცვალი.  სიტყვა.
I.                     9
I.9(1,2)
მეთოდი: პაუზებით კითხვა
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს;
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

11/03
3სთ
ა) ი.  გოგებაშვილის  „ მუქთამჭამელა"
ბ)წინადადება.
I.11
I.11(1)
მეთოდი: T დიაგრამა.
გამოთქვამს და ასაბუთებს საკუთარ აზრს; ვარჯიშობს ხმამაღლა კითხვაში
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, დაფა, ცარცი

13/03
3სთ
ა) ი. გოგებაშვილის  „მენავეები“  ბ)წინადადება.  სიტყვა  (  ომონიმებზე  დაკვირვება-პრაქტიკულად.)
I.14
I. 14(1)
მეთოდი:პაუზებით კითხვა
აქტივობა:კითხულობს ტაქსტს, ადგენს ზეპირ თხზულებას, ვარჯიშობს წერაში
სახელმძღვანელო, ბუკი

17/03

3სთ
ა) ი. გოგებაშვილის  „ცრუ“.          ბ)სიტყვა.წინადადება.(პირში  თხრობა.-პრაქტიკულად.
I.15
I.15(1)
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:კითხულობს ტექსტს, ადგენს ზეპირ თხზულებას, ვარჯიშობს წერაში
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

20/03

3სთ
ა)ი.გოგებაშვილის  „გამოცანა  ჭკვიანი  ბავშვებისათვის“.                          ბ)სიტყვა.
I.12
I.12(2,3)
მეთოდი:გონებრივი იერიში.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა:აკვირდება და აანალიზებს მათემატიკურ ცნებებს, აღწერს სურათს
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული, ილუსტრაციები

24/03


3სთ
ა)ი.  გოგებაშვილის  „ნაპოვნი  სავარცხელი“.                                ბ)დეფორმირებული  წინადადების  აღდგენა.
I.13
I.13(3,4)
მეთოდი:გონებრივი იერიში. პაუზებით კითხვა
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს;
აანალიზებს ენობრივ მასალას

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო

26/03

3სთ
ა)ი.გოგებაშვილის  „მეზობლები“.  ბ)განმაზოგადებელი  სიტყვა.- პრაქტიკულად.
I.4
I. 4(3,4)
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: ანდაზის მიხედვით ადგენს ზეპირ თხზულებას; აღწერს სურათს; ასაბუთებს საკუტარ აზრს
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

30/03

3სთ
ა)ი.  გოგებაშვილის  „ბერიკაცი  და  ნამყენი“.                                            ბ)სიტყვა.  წინადადება.
I.                     3
I.                     3(1,2)
მეთოდი: დისკუსია;
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს ტექსტს; აღწერს სურათს; ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

1/04
2სთ
ა)ნ. შამანაძის  „ლოდინი“.             ბ)სიტყვა.  ასო.
I.                     2
1.2(3)
მეთოდი: ტექსტის კითხვა, ანალიზი
აქტივობა: კითხულობს ტექსტს; ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სახლმძღვანელო

2/04
2სთ
ა)ი. გოგებაშვილის  „უსუნო  ყვავილი“.                                            ბ)1პირში  თხრობა (პრაქტიკულად).
I.3
I.3(4)
მეთოდი:ვენის დიაგრამა
ილუსტრაციის შექმნა.
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს

დაფა, ცარცი, ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო









6/04

3სთ
ა)ი.გოგებაშვილის  „დაკარგული  ბავშვი.“  ბ)I პირში  თხრობა. სიტყვათშეთანხმებანი.
I.1
I.1(3)
მეთოდი: დისკუსია
გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს

ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო

8/04
3სთ
ა)გ.წერეთლის  „დედა“.                   ბ)სიტყვა.  მარცვალი.
I.1
I.1(5)
მეთოდი: გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს

ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

10/04

3 სთ
ა)ი.გოგებაშვილის  „ცხვირს  მაღლა   ვინ  იწევს“.                                         ბ)სიტყვა.  წინადადება.
I.6
I.6(5)
მეთოდი: დისკუსია
ლექსიკური ერთეულების შექმნა
აქტივობა: კითხულობს ტექსტს; ასაბუთებს საკუთარ აზრსნა

სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, აქტივობის რვეული

13/04


3 სთ
ა)ი. გოგებაშვილის  „თაგვები  და  კატა“.                                          ბ)წინადადება.  სიტყვათა  მყარი  შეთანხმება.
I.6
I.6(6)
მეთოდი;T დიაგრამა.
ილუსტრაციის შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
ფორმატი,ფერადი ფანქრები, სახელმძრვანელო

15/04

3 სთ
ა)ი.  გოგებაშვილის „კეთილი  სანდალა“.                                    ბ)წინადადება.
I.8
I.8(2)
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს  ტექსტს;
ლექსიკური ერთეულების შედგენა
მეთოდი:ტექსტის ანალიზი
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი

21/04

3 სთ
ა)ი.  გოგებაშვილის   „მეგობრები“   ბ)ასო,  ბგერა-თანხმოვანი;  მარცვალი,სიტყვა.
I.10
I.10(2)
მეთოდი: გონებრივი იერიში. პაუზებით კითხვა
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს  მარტივ ტექსტს

სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, აქტივობის რვეული

23/04

3 სთ
ა)ი.გოგებაშვილის  „დათუნა  და  ბაჭია“.  სიტყვა.
I.15
I.15(1)
მეთოდი: ვარაუდების გამოთქმა.
აქტივობა:ლექსიკური ერთეულების შედგენა; საკუტარი აზრის დასაბუთება
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი

27/04
3 სთ
ა)შ.მგელაძის  „გაზაფხული“.       ბ)მხატვრულ  სახეებზე  დაკვირვება.
I.11
I.11(1,2)
მეთოდი: ვიცი, მინდა ვიცოდე, გავიგე
აქტივობა:ლექსიკური ერთეულების შედგენა; საკუთარი აზრის დასაბუთება
ბუკი, სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი

29/04
3სთ
ი.გოგებაშვილის   „გვრიტი  და  მტრედი“.
I.8
I.8(2,3)
მეთოდი: ტექსტის კითხვა, ანალიზი
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს  მარტივ ტექსტს

სახელმძღვანელო

1/05
3 სთ
ა)ი.გოგებაშვილის  „ჭიანჭველა  და  ფუტკარი“.                               ბ)მარცვალი.  სიტყვა.  კითხვითი   წინადადება.
I.14
I.14(4)
მეთოდი: ვენის დიაგრამა
აქტივობა: კითხულობს და აანალიზებს  მარტივ ტექსტს
ლექსიკური ერთეულების შექმნა
 სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული


3 სთ
ნ.დუმბაძის  „იავნანა“.
I.15
I.15(1)
მეთოდი: დისკუსია
აქტივობა:კითხულობს და აანალიზებს პოეტურ ტექსტს; აკვირდება მხატვრულ სახეებს
 სახელმძღვანელო

5/05
3 სთ
ა)ქ. ჭილაშვილის  „ბულბული  და  ყიყინა“.
I.3
I.3(3)
მეთოდი: ტექსტის ანალიზი, ილუსტრაციის შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს

ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო

7/05
3 სთ
ა) „ზრდილობიანი“.  მოთხრობა.      ბ)Iპირში  თხრობა  (პრაქტიკულად).
I.5
I.5(7)
მეთოდი: დისკუსია
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და ასაბუტებს თავის აზრს

სახელმძღვანელო

11/05
3 სთ
ა)ვლ.  ასლამაზიშვილის  „ყველაზე  ყოჩაღი“.                                      ბ)სიტყვა.  წინადადება.  წერტილი.
I.14
I.14(3)
მეთოდი: T დიაგრამა.
ლექსიკური ერთეულების შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და ახდენს კლასიფიკაციას

სახელმძღვანელო, აქტივობის რვეული

14/05
3 სთ
„ლომი  და  კურდღელი“.  (ზრაპარი).
I.14
I.14(4)
მეთოდი:ილუსტრაციის შექმნა
აქტივობა: კითხულობს, ისმენს და აკეთებს მოსმენილის მარტივ ჩანახატებს


ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო

18/05
3 სთ
ნ. დუმბაძის „ბებერი  მწევრისა  და  ტრაბახა  კურდღლის გასაუბრება“.
I.13
I.13(2)
მეთოდი: ვენის დიაგრამა
ტექსტის ანალიზი
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და ახდენს კლასიფიკაციას

სახელმძღვანელო, დაფა , ცარცი

20/05
3 სთ
მ.  მაჭავარიანის  „ირგვლივ  მწვანე  ზაფხულია“.
I.13
I.13
მეთოდი: გონებრივი იერიში.
ილუსტრაციის შექმნა.
აქტივობა: კითხულობს, აანალიზებს და აკეთებს მარტივ ჩანახატებს

ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო

Комментариев нет:

Отправить комментарий