თარიღი
|
თემა და
მასში შემავალი საკითხები
|
სთ-ების რაოდენობა
|
თემის
ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი
აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
18-09
19-09
20-09
21-25-09
26-09
27-09
28-09
2-10
3-4-10
5-16-10
17-18-10
19-23-10
24-25-10
26-30-10
31-8-11
9-13-11
14-22-11
27-28--11
29-5-12-
27-28-11
29-30-11
4-5-12
6-7-12
11-12-12
13-14-12
18-19-12
20-21-12
25-26-12
27-28-12
|
თემა: რა ვიცით და რა -არა
1.ამოვიცნოთ
რიცხვები და ფიგურები
2.გავარკვიოთ
საგანთა განლაგება.
3.ადრე,
გვიან.
4-5.
ფერი,ფორმა, ზომა
6.
იმდენი, რამდენიც...
7. მეტი
და ნაკლები
8
.სამკუთხედი, კვადრატი, წრე, მართკუთხედი
9.
წერტილი, მონაკვეთი
სარეზერვო
გაკვეთილი
თემა:
რიცხვები 1-დან 10-მდე
10-15.
რიცხვები 1-დან 3-მდე
16-17.
შეკრება
18-19.
რიცხვი 4
20-21.
გამოკლება
22-23.
რიცხვი 5
24-25.
რიცხვები 1-დან 5-მდე
26-27.
რიცხვი 0
28-33.
რიცხვები 6-დან 8-მდე
34-35.
მეტობისა და ნაკლებობის
ნიშნები
36-39.
რიცხვი 9, რიცხვი 10
40-41.
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
სარეზერვო
გაკვეთილი
თემა:
მივუმატოთ, გამოვაკლოთ
42-45.
მივუმატოთ 1, 2
გამოვაკლოთ 1, 2
46-47.
ამოცანა
48-49.
მივუმატოთ 3, გამოვაკლოთ 3
50-51.
გავზარდოთ რიცხვი,
შევამციროთ რიცხვი
52-53.
მივუმატოთ 4, გამოვაკლოთ 4
54-55. შეკრების
თვისება
56-57.
მივუმატოთ 5, გამოვაკლოთ 5
შემაჯამებელი
გაკვეთილები
58-59.
ვიანგარიშოთ, გამოვთვალოთ
60-67.
მივუმატოთ 6,7,8,9,
გამოვაკლოთ 6, 7,8,9
68-69.
რამდენით მეტია? რამდენით
ნაკლებია?
70-73.
შეკრების ცხრილი
74-75. შევადგინოთ
ფიგურები
სარეზერვო
გაკეთილი
რიცხვები
11-დან 20-მდე
76-77.
დავთვალოთ საგნები
78-98.
რიცხვები 11-დან 20-მდე
99.
გეომეტრიული ფიგურები
სარეზერვო
გაკვეთილი
დრო და
ჩვენ
100-101.
წელიწადის ოთხი დრო
102.
დროის გაზომვა
103-105.
საათი
ვიანგარიშოთ
20- ის ფარგლებში
106-110. გამოვაკლოთ, შევკრიბოთ
111.
გამოვიყენოთ რიცხვითი ღერძი
112-113.
შევკრიბოთ, გამოვაკლოთ
114-115.
ჩვენი ფული
116.
ამოვხსნათ ამოცანები
117.
გამოვიყენოთ რიცხვითი ღერძი
118-125.
მივუმატოთ 9-ს, 8-ს, 7-ს, 6-ს
126-127.
შეკრების ცხრილი
128-137.
გამოვაკლოთ 11-ს, 12-ს, 13-ს,
14-ს,
15-ს, 16-ს, 18-ს
რა
ვისწავლეთ
138.
რიცხვები
139.
შეკრება და გამოკლება
140.
გეომეტრიული ფიგურები და
კანონზომიერებები
სარეზერვო
გაგვეთილი
|
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
6 სთ
6 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
6სთ
2 სთ
2სთ
2 სთ
2 სთ
8სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
2სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
1 სთ
3 სთ
5 სთ
1 სთ
2 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
8 სთ
2 სთ
10 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
|
დიაგნოსტიკური
ხასიატის მასალა
მათ.I.
7-3.
შინაარსი
გადის სასწავლო გეგმის ფარგლებს გარეთ.
მათ.I.7-3,
I5-3.
მათ.
I.5-1, I.5-3
მათ.
I.1-2, I.5-1.
მათ.
I.1-2, I.4-3.
მათ.I.6-1,
I.6-2
მათ.I.6-1,
I. 6-2, I.6-3, I.7-4
მათ.I.1-1,
I.1-3, I.7-1, I.7-4
მათ.I.3-1
მათ.I.1-1,
I.1-3, I. 7-4
მათ.I.3-1,
I.5-3.
მათ.I.2-2,
I.4-1, I.1-1, I.1-3
მათ.I.2-2,
I.4-1, I.1-1, I.1-3
მათ.I.2-4,
I. 2-3
მათ.I.1-1,1-3,
2-2, I.5-1, I.6-3
მათ.I.4-3,
I.4-4
მათ.I.1-1,
I.1-3, I.6-3.
მათ.I.3-3
მათ.I.3-1,
I.3-3.
მათ.I.3-1,
I.3-2, I.3-3.
მათ.I.3-1,
I.3-2, I.4-2.
მათ.I.3-3.
მათ.I.3-1,
I.3-3, I.5-1
მათ.I.3-1,
I.3-3, I.3-4.
მათ.I.3-2,
I.4-3
მათ.I.3-3,
I.3-4
მათ.I..7-1,
I.7-2
მათ.I.1-4.
მათ.I.1-1,
I.1-2, I.1-3, I.2-1, I.2-2, I.2-3. I.2-4. I.2-5.
I.3-3, I.3-4, I.4-2, I.4-3, I.4-4, I.5-2.
მათ..6-1.
შინაარსი
გადის სასწავლო გეგმის ფარგლებს გარეთ.
შინაარსი
გადის სასწავლო გეგმის ფარგლებს გარეთ.
შინაარსი
გადის სასწავლო გეგმის ფარგლებს გარეთ.
მათ.I.3-3,
I.5-2
მათ.I.3-3,
I.5-2
მათ.I.3-3,
I.5-2
მათ.I..2-5
შინაარსი
გადის სასწავლო გეგმის ფარგლებს გარეთ.
მათ.I.3-1,
I.3-2, I.3-4, I.4-2, I.4-3.
მათ.I.3-1,
I.3-2, I. 3-4, I.4-2, I.4-3
პირველი
კლასის წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები.
პირველი
კლასის წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები.
პირველი
კლასის წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები.
მათ.I.3-1, I.3-2, I.3-4,
I.4-2, I.4-3.
მათ.I.3-1, I.3-2, I.3-4,
I.4-2, I.4-3.
|
ინდივიდუალური,
წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
ინდივიდუალური,
წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
ინდივიდუალური,
წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
ინდივიდუალური,
წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
ინდივიდუალური,
წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
ინდივიდუალური,
წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
ინდივიდუალური, წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; ინდივიდუალური,
წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
ინდივიდუალური, წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა;
დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
ი ნდივიდუალური, წყვილები, ჯგუფებში მუშაობა; დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაოიბა;
|
სახელმძვანელო,
სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო, ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა,
ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო,
სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო, ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა,
ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო,
სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო, ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა,
ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო,
სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო, ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა,
ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო,
სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო, ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა,
ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო,
სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო, ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა,
ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო,
ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა, ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო,
ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა, ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო,
ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა, ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო,
ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა, ცარცი, ბუკი
სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, საანგარიშო,
ჩხირები, გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, დაფა, ცარცი, ბუკი
|
I კლასის თემაურ-კალენდარული გეგმა მათემატიკაში
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий