I კლასის თემატურ-კალენდარული გეგმა ბუნებაში


გაკვეთილის თემა
საათების რაოდენობა
ჩატარების დრო
მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასება



1.
გავიცნოთ ერთმანეთი
1სთ
18-09
I-1
აქტივობა:
მოსწავლეებმა შესძლონ საკუთარი თავის წარმოდგენა და ერთმანეთთან მეგობრული კავშირის დამყარება
მეთოდი:
ბურთით თამაში
ბურთი
შეფასდება მოსწავლის
აზროვნება, მსჯელობა, კითხვებზე-პასუხი,საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.
2.
ჩემი სამუშაო რვეული
1სთ
19-09
I-1
აქტივობა:
სამუშაო რვეულის გაცნობა
მეთოდი:
ზღაპარი „ჭიანჭველა და ხუთკუნჭულა“
სახელმღვანელო,
აქტივობის რვეული
შეფასდება მოსწავლის
აზროვნება, მსჯელობა, კითხვებზე-პასუხი,საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება. პრეზენტაცია.
3.
ჩემი საკლასო ოთახი
1სთ
25-09
I-3  1,4
აქტივობა:
საკლასო ოთახის დანიშნულების აღწერა
მეთოდი:
საუბარი
საკლასო ოთახი,დაფა,კარადა,მერხები,მაგიდა.სკამი
მსჯელობა,ჩართულობა
4.
ჩემი სკოლა(გაკვეთილი ექსკურსია)
2სთ
26-09
I-4  1,2,3
აქტივობა:
სკოლის შენობაში
ორიენტირება
მეთოდი:
საუბარი
სკოლი დერეფანი,საკლასო ოთახი,სასადილო ოთახი,მანდატურის ოთახი.
აზრის გამოთქმა,ჩამოყალიბება  და დასაბუთება, პრეზენტაცია-ცოდნისა და უნარების წარმოჩენა.
5.
სკოლის ეზო და ქუჩა(გაკვეთილი ექსკურსია)

2-10
I-7   1,2,3
აქტივობა:
სკოლის ეზოში ორიენტირება
მეთოდი:
საუბარი
სკოლის
ეზო,
ქუჩა

6.
სკოლის ეზო და ქუჩა
1სთ
3-10
I-7   1,2,3
აქტივობა:
სკოლის ეზოში ორიენტირება
მეთოდი:
საუბარი
სკოლის
ეზო,
ქუჩა
აქტიურობა,ჩართულობა



7.
პირადი ნივთები
1სთ
9-10
I-7   3,5
აქტივობა:
პირადი და სასკოლო ნივთების ამოცნობა
მეთოდი:
დიდაქტიკური  თამაში
„გამოიცანი“

ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
შეფასდება მოსწავლის აზროვნება,მსჯელობა,
კითხვებზე -პასუხი.
8.
პირადი ჰიგიენა
1სთ
10-10
I-7   3,5
აქტივობა:
პირადი და სასკოლო ნივთების ამოცნობა
მეთოდი:
დიდაქტიკური  თამაში
გამოიცანი
ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები

9.
ფერი და ფორმა
1სთ
16-10
I-4 

აქტივობა:
შეძლონ ფერების და ფორმების მიხედვით ფიგურების დაჯგუფება
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
გავაცოცხლოთ ფიგურები
ფიგურები,

ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
შეფასდება მოსწავლის აზროვნება,მსჯელობა,
კითხვებზე -პასუხი.
10.
დიდი და პატარა პინგვინები
1სთ
1-10
I-4  2
აქტივობა:
შეძლონ ზომები  მიხედვით ფიგურების დაჯგუფება
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
ყველაზე და ყველაზე პატარა
ფიგურები,

ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
აქტიურობაჩართულობა
11.
ამოიცანი ფიგურები
1სთ
23-10
I-4  1,2
I-6   1,2
აქტივობა:
ფორმებისა და ფერების ამოცნობა,
მსგავსება-განსხვავების დანახვა
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
გამოიცანი

ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
აქტიურობა,კითხვა-პასუხი
12.
სახიფათო ნივთები
1სთ
24-10
I-7   3
აქტივობა:
უსაფრთხოების წესების გაცნობა
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
დააჯგუფე საგნები ორ ჯგუფად

ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
დაკვირვება,კითხვა-პასუხი
13.
კომპიუტერი
1სთ
30-10
I-7   6
აქტივობა:
კომპიუტერის ფუნქციების გაცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო
ბუკი
ბუკის ფლობა
14.
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1სთ
31-10

ტესტი

განმავითარებელი კომენტარი



15.
ფოთლები
1სთ
6-11
I-1  1,2
აქტივობა:
სხვადასხვა ხის ფოთლების გარჩევა
მეთოდი:
გამოცანები და ფოთლებისთაიგული

აქტივობის რვეული,
ფოთლები
დაკვირვება,აღწერა.შესრულებული სამუსაო
16.
ფოთლების კვლევა
1 სთ
7-11
I-1  1,3,4
აქტივობა:
სხვადასხვა ხის ფოთლების გარჩევა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო
აქტივობის რვეული,
ფოთლები
შესრულებული სამუშაო,პრეზენტაცია
17.
წიწვები და გირჩები
1 სთ
13-11
I-1  1,3,4
აქტივობა:
წიწვოვანი ხეების ერთმანეთისგან გარჩევა
მეთოდი
პრაქტიკული სამუშაო
აქტივობის რვეული,ბარათები.
წიწვები
აქტიურობა,შესრულებული სამუშაო



18.
მზე
1 სთ
14-11
I-4  1,2,3
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე
 მზის ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება

ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული

19.
მთვარე
1 სთ
20-11
I-4  1,2,3
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე მთვარეს ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
შეფასდებამოსწავლის მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
20.
ღრუბელი
1 სთ
21-11
I-4  1,2,3
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ღრუბლის ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
აქტიურობა,ჩართულობა,კითხვა-პასუხი
21.
ვარსკვლავები
1 სთ
27-11
I-4  1,2,3
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ცარსკვლავების ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
პრეზენტაცია
22.
ცისარტყელა
1 სთ
28-11
I-4  1,2,3
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ცისარტყელას ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
შეფასდებამოსწავლის მსჯელობა.შესრულებული სამუსაო
23.
ქვები(გაკვეთილი 1 სთექსკურსია)
2სთ
4-12
5-12
I-6  1,2
აქტივობა:
ბუნებაში ობიექტების
(ქვების)
შესწავლა 
მეთოდი: პრაქტიკული სამუშაო
სკოლის ეზო,ქვები

24.
რბილი და მაგარი
1 სთ
11-12
I-6  1,2,3
აქტივობა:
რბილი და მაგარი საგნების ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო
ბარათები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
შესრულებული სამუსაო
25.
როგორ ჩნდება ნაგავი
2სთ
12-12
I-7  1,2,3
აქტივობა:
საყოფაცხოვრებო ნაგვის სწორად განთავსება
მეთოდი:
საუბარი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
კითხავ-პასუხი.მსჯელობა
26.
შესაფუთი მასალის გამოყენება
1 სთ
18-12
I-7  1.2.3
აქტივობა:
პროდუქტების შესაფუთი მასალისგან სხვადასხვა ნამუშევრის დამზადება
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო

შესაფუთი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული

შესრულებული სამუსაო
27.
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1 სთ
25-12

ტესტი

განმავითარებელი კომენტარი

II სემესტრი

28.
როგორი ვარ მე?
1 სთ
15-01
I-1  1,2,3
აქტივობა:
საკუთარი თავის აღწერა
მეთოდი:
ჩანახატის გაკეთება
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
კითხვა-პასუხი,არგუმენტირებული მსჯელობა
29.
სხეულის ნაწილები
1 სთ
16-01
I-1  1,2,3
I-2  1,2,3
აქტივობა:
საკუთარი თავის აღწერა
მეთოდი:
ჩანახატის გაკეთება
ნახატი
სახელა  სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
შესრულებული სამუშაო
30.
ხუთი შეგრძნება
1 სთ
22-01
I-1  1,2,3
I-2  1
აქტივობა:
ადამიანის ხუთი შეგრძნების გაცნობა
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპარი
ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
აქტიურობა.ჩართულობა
31.
ვხედავთ თვალებით
1 სთ
23-01
I-1  1,2,3
I-2  1
აქტივობა:
მხედველობის ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
ზღაპარი
ნახატი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ქტიურობა.ჩართულობა
32.
შოკოლადი
1 სთ
31-01
I-1  1,2,3
I-2  1
აქტივობა:
ყნოსვისა და გემოს ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება

ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ქტიურობა.ჩართულობა
33.
თაფლი და გოზინაყი
1 სთ
1-02
I-1  1,2,3
I-2  1
აქტივობა:
ყნოსვისა და გემოს ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ქტიურობა.ჩართულობა
34.
გვესმის ყურით
1 სთ
7-02
I-1  1,2,3
I-2  1
აქტივობა:
სმენის ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული

ქტიურობა.ჩართულობა
35.
ვეხებით კანით
2სთ
8-02
14-02
I-1  1,2,3
I-2  1
აქტივობა:
შეხების ორგანო-კანის მნიშვნელობა
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
ზღაპარი
ნახატი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ქტიურობა.ჩართულობა



36.
მოძრავი და უძრავი სხეულები
1 სთ
15-02
I-1  1,2,3
I-2  1-1  1,2,3

აქტივობა:
მოძრავი დაუძრავი სხეულების ამოცნობა
მეთოდი:
გამოიცანი
ბარათები
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
კითხვა-პასუხი
37.
საგზაო მოძრაობის წესები
1 სთ
21-02
I-7  1
აქტივობა:
ქუჩაში მოძრაობის დაუსაფრთხოების წესები
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო
ნახატი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული




38.
თოვლი და ყინული
1 სთ
22-02
I-4  1,2
აქტივობა:
თოვლისა და ყინულის თვისებების გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი
 სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
კითხვა-პასუხი
39.
ფიფქები
1 სთ
28-02
I-4  1,2
ატივობა:
თოვლისა და ფიფქების თვისებების გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
კითხვა-პასუხი
40.
ამინდი
1 სთ
1-03
I-4  1,2
აქტივობა:
ამინდის ცნების გააზრება
მეთოდი:
ჩანახატის შედგენა და პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ნახატი
პრეზენტაცია.



41.
ცოცხალი და არაციცხალი
2სთ
7-03
15-03
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
ცოცხალის და არაცოცხალის ამოცნობა
მეთოდი:
საუბარი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
კითხვა-პასუხი,არგუმენტირებული მსჯელობა
42.
ბუნებაში არსებული  და ადამიანოს მიერ დამზადებული ნივთები
2 სთ
21-03
22-03
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
ბუნებრივი და ადამიანის მიერ დამზადებული აგნების ამოცნობა
მეთოდი:საუბარი
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი

შეფასდებამოსწავლის მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება



44.
მცენარეები
2 სთ
28-03
29-03
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
მცენარეთა მრავალფეროვნების გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი




45
ცხოველები
2 სთ
4-04
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა
ცხოველთა მრავალფეროვნების გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკ
შეფასდებამოსწავლის მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
46
მწერები
1 სთ
5-04
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
მწერების გაცნობა,მისი მრავალფეროვნება და სილამაზე
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკ
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
47
თევზები
1 სთ
11-04
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
თევზების გაცნობა,
მისი მრავალფეროვნება და სილამაზე
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკ
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
48
ფრინველები
2 სთ
12-04
18-04
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
ფრინველების გაცნობა,მისი მრავალფეროვნება და სილამაზე
მეთოდი:
საუბარი,
აკვირვება
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკ

49
ცხოველები   და მცენარეები
1 სთ
19-04

აქტივობა: მცენარეებისა და ცხოველების ერთმანეთისგან გარჩევა
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში:
მცენარეა თუ ცხოველი?
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკ
შეფასდებამოსწავლის მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება



50
ხილია თუ ბოსტნეული
2სთ
25-04
26-04
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
შესძლონ ხილისა და ბოსტნეულის ერთმანეთისგან გარჩევა
მეთოდი: საბარი,
დაკვირვება
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკ
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
51
რატომ უნდა მივირთვათ ხილი და ბოსტნეული
2სთ
2-05
3-05
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,4
აქტივობა:
ვიტამინები და  მათი
მნიშვ
ნელობა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის
მეთოდი:
საუბარი
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკ
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა



52
დრო
1 სთ
10-05
I-4  1,2,3

აქტივობა:
შეითვისონ,რა არის ახლანდელი,წარსული დამომავალი დრო
მეთოდი:
ზღაპარი  ჭიანჭველაზე
ზღაპარი,სახელმძღვანელო,
აქტივობის რვეული.
შეფასდებამოსწავლის მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
53
კვირის დღეები
1 სთ
16-05
I-1  1,2,3,4
I-3  1,2,3,41 სთ
აქტივობის რვეული:
კვირის დღეების თანმიმდევრებოს შესწავლა
მეთოდი:
კითხვა-პასუხი

კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
54
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1 სთ
17-05

ტესტი

განმავიტარებელი კომენტარი

Комментариев нет:

Отправить комментарий