გაკვეთილის
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მისაღწევი შედეგები
და ინდიკატორები
|
ძირითადი აქტივობები
და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
|||||
1.
|
გავიცნოთ ერთმანეთი
|
1სთ
|
18-09
|
I-1
|
აქტივობა:
მოსწავლეებმა
შესძლონ საკუთარი თავის წარმოდგენა და ერთმანეთთან მეგობრული კავშირის დამყარება
მეთოდი:
ბურთით თამაში
|
ბურთი
|
შეფასდება მოსწავლის
აზროვნება,
მსჯელობა, კითხვებზე-პასუხი,საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.
|
||||
2.
|
ჩემი სამუშაო რვეული
|
1სთ
|
19-09
|
I-1
|
აქტივობა:
სამუშაო რვეულის
გაცნობა
მეთოდი:
ზღაპარი „ჭიანჭველა
და ხუთკუნჭულა“
|
სახელმღვანელო,
აქტივობის რვეული
|
შეფასდება მოსწავლის
აზროვნება,
მსჯელობა, კითხვებზე-პასუხი,საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება. პრეზენტაცია.
|
||||
3.
|
ჩემი საკლასო ოთახი
|
1სთ
|
25-09
|
I-3 1,4
|
აქტივობა:
საკლასო ოთახის
დანიშნულების აღწერა
მეთოდი:
საუბარი
|
საკლასო ოთახი,დაფა,კარადა,მერხები,მაგიდა.სკამი
|
მსჯელობა,ჩართულობა
|
||||
4.
|
ჩემი სკოლა(გაკვეთილი ექსკურსია)
|
2სთ
|
26-09
|
I-4 1,2,3
|
აქტივობა:
სკოლის შენობაში
ორიენტირება
მეთოდი:
საუბარი
|
სკოლი დერეფანი,საკლასო
ოთახი,სასადილო ოთახი,მანდატურის ოთახი.
|
აზრის გამოთქმა,ჩამოყალიბება და დასაბუთება, პრეზენტაცია-ცოდნისა და უნარების
წარმოჩენა.
|
||||
5.
|
სკოლის ეზო და ქუჩა(გაკვეთილი ექსკურსია)
|
2-10
|
I-7 1,2,3
|
აქტივობა:
სკოლის ეზოში
ორიენტირება
მეთოდი:
საუბარი
|
სკოლის
ეზო,
ქუჩა
|
||||||
6.
|
სკოლის ეზო
და ქუჩა
|
1სთ
|
3-10
|
I-7 1,2,3
|
აქტივობა:
სკოლის ეზოში ორიენტირება
მეთოდი:
საუბარი
|
სკოლის
ეზო,
ქუჩა
|
აქტიურობა,ჩართულობა
|
||||
7.
|
პირადი ნივთები
|
1სთ
|
9-10
|
I-7 3,5
|
აქტივობა:
პირადი და სასკოლო
ნივთების ამოცნობა
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
„გამოიცანი“
|
ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
|
შეფასდება მოსწავლის აზროვნება,მსჯელობა,
კითხვებზე
-პასუხი.
|
||||
8.
|
პირადი ჰიგიენა
|
1სთ
|
10-10
|
I-7
3,5
|
აქტივობა:
პირადი და სასკოლო ნივთების ამოცნობა
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
„გამოიცანი“
|
ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
|
|||||
9.
|
ფერი და ფორმა
|
1სთ
|
16-10
|
I-4
2
|
აქტივობა:
შეძლონ ფერების და ფორმების მიხედვით ფიგურების დაჯგუფება
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
“გავაცოცხლოთ ფიგურები“
|
ფიგურები,
ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
|
შეფასდება მოსწავლის აზროვნება,მსჯელობა,
კითხვებზე
-პასუხი.
|
||||
10.
|
დიდი და პატარა პინგვინები
|
1სთ
|
1-10
|
I-4
2
|
აქტივობა:
შეძლონ ზომები მიხედვით ფიგურების დაჯგუფება
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
“ყველაზე და ყველაზე პატარა“
|
ფიგურები,
ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
|
აქტიურობაჩართულობა
|
||||
11.
|
ამოიცანი ფიგურები
|
1სთ
|
23-10
|
I-4
1,2
I-6
1,2
|
აქტივობა:
ფორმებისა და
ფერების ამოცნობა,
მსგავსება-განსხვავების
დანახვა
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
გამოიცანი
|
ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
|
აქტიურობა,კითხვა-პასუხი
|
||||
12.
|
სახიფათო ნივთები
|
1სთ
|
24-10
|
I-7
3
|
აქტივობა:
უსაფრთხოების
წესების გაცნობა
მეთოდი:
დიდაქტიკური თამაში
დააჯგუფე საგნები
ორ ჯგუფად
|
ატივობის რვეული,სახელმძღვანელო,ბარათები
|
დაკვირვება,კითხვა-პასუხი
|
||||
13.
|
კომპიუტერი
|
1სთ
|
30-10
|
I-7
6
|
აქტივობა:
კომპიუტერის
ფუნქციების გაცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული
სამუშაო
|
ბუკი
|
ბუკის ფლობა
|
||||
14.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1სთ
|
31-10
|
ტესტი
|
განმავითარებელი
კომენტარი
|
||||||
15.
|
ფოთლები
|
1სთ
|
6-11
|
I-1 1,2
|
აქტივობა:
სხვადასხვა
ხის ფოთლების გარჩევა
მეთოდი:
გამოცანები
და ფოთლებისთაიგული
|
აქტივობის რვეული,
ფოთლები
|
დაკვირვება,აღწერა.შესრულებული
სამუსაო
|
||||
16.
|
ფოთლების კვლევა
|
1 სთ
|
7-11
|
I-1 1,3,4
|
აქტივობა:
სხვადასხვა ხის ფოთლების გარჩევა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო
|
აქტივობის რვეული,
ფოთლები
|
შესრულებული
სამუშაო,პრეზენტაცია
|
||||
17.
|
წიწვები და გირჩები
|
1 სთ
|
13-11
|
I-1 1,3,4
|
აქტივობა:
წიწვოვანი ხეების
ერთმანეთისგან გარჩევა
მეთოდი
პრაქტიკული
სამუშაო
|
აქტივობის რვეული,ბარათები.
წიწვები
|
აქტიურობა,შესრულებული
სამუშაო
|
||||
18.
|
მზე
|
1 სთ
|
14-11
|
I-4 1,2,3
|
აქტივობა:
ბუნებაში და
ილუსტრაციებზე
მზის ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული
სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
|
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
|||||
19.
|
მთვარე
|
1 სთ
|
20-11
|
I-4 1,2,3
|
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე მთვარეს ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
|
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
შეფასდებამოსწავლის
მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
|
||||
20.
|
ღრუბელი
|
1 სთ
|
21-11
|
I-4 1,2,3
|
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ღრუბლის ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
|
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
აქტიურობა,ჩართულობა,კითხვა-პასუხი
|
||||
21.
|
ვარსკვლავები
|
1 სთ
|
27-11
|
I-4 1,2,3
|
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ცარსკვლავების ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
|
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
პრეზენტაცია
|
||||
22.
|
ცისარტყელა
|
1 სთ
|
28-11
|
I-4 1,2,3
|
აქტივობა:
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ცისარტყელას ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული სამუშაო აპლიკაცია მოდელის დამზადება
|
ფერადი ფურცლები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
შეფასდებამოსწავლის
მსჯელობა.შესრულებული სამუსაო
|
||||
23.
|
ქვები(გაკვეთილი 1 სთექსკურსია)
|
2სთ
|
4-12
5-12
|
I-6 1,2
|
აქტივობა:
ბუნებაში ობიექტების
(ქვების)
შესწავლა
მეთოდი: პრაქტიკული
სამუშაო
|
სკოლის ეზო,ქვები
|
|||||
24.
|
რბილი და მაგარი
|
1 სთ
|
11-12
|
I-6 1,2,3
|
აქტივობა:
რბილი და მაგარი
საგნების ამოცნობა
მეთოდი:
პრაქტიკული
სამუშაო
|
ბარათები
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
შესრულებული
სამუსაო
|
||||
25.
|
როგორ ჩნდება ნაგავი
|
2სთ
|
12-12
|
I-7 1,2,3
|
აქტივობა:
საყოფაცხოვრებო
ნაგვის სწორად განთავსება
მეთოდი:
საუბარი
|
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
კითხავ-პასუხი.მსჯელობა
|
||||
26.
|
შესაფუთი მასალის გამოყენება
|
1 სთ
|
18-12
|
I-7 1.2.3
|
აქტივობა:
პროდუქტების
შესაფუთი მასალისგან სხვადასხვა ნამუშევრის დამზადება
მეთოდი:
პრაქტიკული
სამუშაო
|
შესაფუთი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
შესრულებული
სამუსაო
|
||||
27.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
25-12
|
ტესტი
|
განმავითარებელი
კომენტარი
|
||||||
II სემესტრი
|
|||||||||||||
28.
|
როგორი ვარ მე?
|
1 სთ
|
15-01
|
I-1 1,2,3
|
აქტივობა:
საკუთარი თავის
აღწერა
მეთოდი:
ჩანახატის გაკეთება
|
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
კითხვა-პასუხი,არგუმენტირებული
მსჯელობა
|
||||||
29.
|
სხეულის ნაწილები
|
1 სთ
|
16-01
|
I-1 1,2,3
I-2
1,2,3
|
აქტივობა:
საკუთარი თავის აღწერა
მეთოდი:
ჩანახატის გაკეთება
|
ნახატი
სახელა სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
შესრულებული
სამუშაო
|
||||||
30.
|
ხუთი შეგრძნება
|
1 სთ
|
22-01
|
I-1 1,2,3
I-2 1
|
აქტივობა:
ადამიანის ხუთი
შეგრძნების გაცნობა
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას
ზღაპარი
|
ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
აქტიურობა.ჩართულობა
|
||||||
31.
|
ვხედავთ თვალებით
|
1 სთ
|
23-01
|
I-1 1,2,3
I-2 1
|
აქტივობა:
მხედველობის
ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას
ზღაპრის გაგრძელება
|
ზღაპარი
ნახატი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
ქტიურობა.ჩართულობა
|
||||||
32.
|
შოკოლადი
|
1 სთ
|
31-01
|
I-1
1,2,3
I-2
1
|
აქტივობა:
ყნოსვისა და
გემოს ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
|
ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
ქტიურობა.ჩართულობა
|
||||||
33.
|
თაფლი და გოზინაყი
|
1 სთ
|
1-02
|
I-1
1,2,3
I-2
1
|
აქტივობა:
ყნოსვისა და გემოს ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
|
ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
ქტიურობა.ჩართულობა
|
||||||
34.
|
გვესმის ყურით
|
1 სთ
|
7-02
|
I-1
1,2,3
I-2
1
|
აქტივობა:
სმენის ორგანოები
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
|
ზღაპარი
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
ქტიურობა.ჩართულობა
|
||||||
35.
|
ვეხებით კანით
|
2სთ
|
8-02
14-02
|
I-1
1,2,3
I-2
1
|
აქტივობა:
შეხების ორგანო-კანის
მნიშვნელობა
მეთოდი:
ხუთკუნჭულას ზღაპრის გაგრძელება
|
ზღაპარი
ნახატი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
ქტიურობა.ჩართულობა
|
||||||
36.
|
მოძრავი და უძრავი სხეულები
|
1 სთ
|
15-02
|
I-1
1,2,3
I-2
1-1 1,2,3
|
აქტივობა:
მოძრავი დაუძრავი
სხეულების ამოცნობა
მეთოდი:
გამოიცანი
|
ბარათები
ნახატი
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
კითხვა-პასუხი
|
||||||
37.
|
საგზაო მოძრაობის წესები
|
1 სთ
|
21-02
|
I-7 1
|
აქტივობა:
ქუჩაში მოძრაობის
დაუსაფრთხოების წესები
მეთოდი:
პრაქტიკული
სამუშაო
|
ნახატი სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
|||||||
38.
|
თოვლი და ყინული
|
1 სთ
|
22-02
|
I-4 1,2
|
აქტივობა:
თოვლისა და
ყინულის თვისებების გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი
|
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
კითხვა-პასუხი
|
||||||
39.
|
ფიფქები
|
1 სთ
|
28-02
|
I-4
1,2
|
ატივობა:
თოვლისა და ფიფქების თვისებების გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი
|
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
|
კითხვა-პასუხი
|
||||||
40.
|
ამინდი
|
1 სთ
|
1-03
|
I-4
1,2
|
აქტივობა:
ამინდის ცნების
გააზრება
მეთოდი:
ჩანახატის შედგენა
და პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ნახატი
|
პრეზენტაცია.
|
||||||
41.
|
ცოცხალი და არაციცხალი
|
2სთ
|
7-03
15-03
|
I-1 1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
ცოცხალის და
არაცოცხალის ამოცნობა
მეთოდი:
საუბარი
|
სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
კითხვა-პასუხი,არგუმენტირებული
მსჯელობა
|
||||||
42.
|
ბუნებაში არსებული და ადამიანოს მიერ დამზადებული ნივთები
|
2 სთ
|
21-03
22-03
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
ბუნებრივი და
ადამიანის მიერ დამზადებული აგნების ამოცნობა
მეთოდი:საუბარი
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
შეფასდებამოსწავლის
მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
|
||||||
44.
|
მცენარეები
|
2 სთ
|
28-03
29-03
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
მცენარეთა მრავალფეროვნების
გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
|||||||
45
|
ცხოველები
|
2 სთ
|
4-04
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა
ცხოველთა მრავალფეროვნების
გაცნობა
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
შეფასდებამოსწავლის
მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
|
||||||
46
|
მწერები
|
1 სთ
|
5-04
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
მწერების გაცნობა,მისი
მრავალფეროვნება და სილამაზე
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
|
||||||
47
|
თევზები
|
1 სთ
|
11-04
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
თევზების გაცნობა,
მისი მრავალფეროვნება და სილამაზე
მეთოდი:
საუბარი,დაკვირვება
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
|
||||||
48
|
ფრინველები
|
2 სთ
|
12-04
18-04
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
ფრინველების გაცნობა,მისი მრავალფეროვნება და სილამაზე
მეთოდი:
საუბარი,
დაკვირვება
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
|||||||
49
|
ცხოველები
და მცენარეები
|
1 სთ
|
19-04
|
აქტივობა: მცენარეებისა და ცხოველების ერთმანეთისგან
გარჩევა
მეთოდი:
დიდაქტიკური
თამაში:
მცენარეა თუ
ცხოველი?
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
შეფასდებამოსწავლის
მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
|
|||||||
50
|
ხილია თუ ბოსტნეული
|
2სთ
|
25-04
26-04
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
შესძლონ ხილისა
და ბოსტნეულის ერთმანეთისგან გარჩევა
მეთოდი: საბარი,
დაკვირვება
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
|
||||||
51
|
რატომ უნდა მივირთვათ ხილი და ბოსტნეული
|
2სთ
|
2-05
3-05
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,4
|
აქტივობა:
ვიტამინები
და მათი
მნიშვ
ნელობა ადამიანის
ჯანმრთელობისთვის
მეთოდი:
საუბარი
|
სურათები.სახელმძღვანელო
აქტივობის რვეული
ბუკი
|
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
|
||||||
52
|
დრო
|
1 სთ
|
10-05
|
I-4
1,2,3
|
აქტივობა:
შეითვისონ,რა
არის ახლანდელი,წარსული დამომავალი დრო
მეთოდი:
ზღაპარი ჭიანჭველაზე
|
ზღაპარი,სახელმძღვანელო,
აქტივობის რვეული.
|
შეფასდებამოსწავლის
მსჯელობა, საკუთარი აზრის გამოთქმა-დასაბუთება,შემოქმედებითი უნარის განვითარება
|
||||||
53
|
კვირის დღეები
|
1 სთ
|
16-05
|
I-1
1,2,3,4
I-3
1,2,3,41 სთ
|
აქტივობის რვეული:
კვირის დღეების
თანმიმდევრებოს შესწავლა
მეთოდი:
|
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა
|
|||||||
54
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
17-05
|
ტესტი
|
განმავიტარებელი
კომენტარი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий