გაკვეთილების თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
Sefaseba
|
|
1
|
ჩვენ გვიყვარს
ხატვა
|
1
|
15-09
|
სახელმძღვანელო,
სახატავი მასალა,
თაბახის ფურცელი
|
ჯგუფური
მუშაობა,ინტერაქტივი,praqtikuli
samuSao,
msjeloba
namuSevris irgvliv,
პრეზენტაცია.
|
სახატავი მასალების
დაცნობა და გამოყენება,საკუთარ ნამუშევარზე მსჯელობის,შთაბეჭდილებების
გაზიარებისა და სხვების(მასწავლებლის,თანაკლასელების) მოსმენის ჩვევების
გამოვლენა
|
ს.გ.1.2
ს.გ.1.7
ს.გ.1.8
|
saSinao davaleba,monawileoba jgufur muSaobaSi,
metyveleba
saklaso samuSao.
|
2
|
ჯადოსნური ხაზი
|
2
|
18-22-09
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,უბრალო/ფერადი ფანქრები
|
ინდივიდუალური muSaoba, ,ვარაუდების გამოთქმა,praqtikuli samuSao,ნამუშევრებზე
მსჯელობა.
|
ხაზის სახეობების გაცნობა(სწორი,ტალღოვანი,ტეხილი,წყვეტილი)სხვადასხვა
ტიპის ხაზის შექმნა წერტილების შეერთებით,შთაბეჭდილებების გაზიარების
უნარის,მოტორული ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ.1.1.
ს.გ.1.6
ს.გ.1.7
|
saSiano davaleba,saklaso samuSao,msjelobis unari.
|
3
|
გეომეტრიული
ფორმები
|
1
|
25-09
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
წებო,
მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური,ჯგუფური მუშაობა,ვარაუდების გამოთქმა,
შთაბეჭდილებების გაზიარება, პრეზენტაცია, მსჯელობა,ფიგურების გამოჭრა და
ფიგურების გამოყენებით სხვადასხვა გამოსახულებების შექმნა.
|
გეომეტრიული
ფორმები გაცნობა,მათი გამოყენებით გამოსახულებების შექმნის (აპლიკაცია),საკუთარი
და ამხანაგების ნამუშევრებზე მსჯელობის,ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
ს.გ.1.2
ს.გ.1.3
ს.გ.1.5
ს.გ.1.6
ს.გ.1.7
|
saSinao davaleba,
gakveTilze CarTuloba monawileoba gundur samuSaoSi,,fantazia,msjelobis
unari.
|
4
|
ornamenti
|
1
|
29-09
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
უბრალო/ფერადი
ფანქრები
|
wyvilebSi
muSaoba,saxelmZRvaneloSi mocemuli nimuSebis gacnoba,varaudebis gamoTqma,
namuSevris Seqmna, TavianTi
namuSevrebis aRwera.
|
ornamentis raobis gacnoba,martivi ornamentis Seqmnis,praqtikuli
muSaobisa da sakomunikacio unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.1
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
|
saSinao davaleba,msjelobis unari,saklaso samuSao.sakomunikacio
unari.
|
5
|
ucnauri naxatebi
|
1
|
2-10
|
სახელმძღვანელო,ubralo/feradi
fanqrebi,flomasterebi,feradi qaRaldi,formati,webo,makrateli
|
individualuri da
jgufuri muSaoba.saxelmZRvaneloze muSaoba,suraTebis irgvliv TavianTi
mosazrebebis gamoTqma,msjeloba .
praqtikuli samuSao(aplikacia)
prezentacia
|
saxviTi
xelovnebis elementebis SemoqmedebiTad gamoyenebis,praqtikuli da sakomunikacio
undar-Cvevebis gamovlena-ganviTareba
|
s.g.1.2
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.10
|
saSinao
davaleba,. sakomunikacio unari,SemoqmedebiToba,msjelobis unari,sakuTari azris
prezentaciis
unari.
|
6
|
vxatavT plastiliniT
|
1
|
6-10
|
saxelmZRvanelo,plastilini,dafa,plastilinis dafa
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,sakuTari mosazrebebis gamoTqma,,ecnobian
saxelmZRvanelos,praqtikuli samuSao(plastiliniT)
|
Zerwvis motoruli Cvevebis,SemoqmedebiTobis,praqtikuli da
sakomunikacio unarebis gamovlena.
|
s.g.1.2.
s.g.1.5.
s.g.1.6.
s.g.1.7
|
saSinao davaleba,
organizebuloba,saklaso praqtikuli samuSao.
|
7
|
Fferadi samyaro
|
1
|
9-10
|
saxelmZRvanelo,guaSis saRebavi/plastilini
|
individualuri da
jgufuri muSaoba, Ddakvirveba garesamyaroze,saxelmZRvanelos gacnoba,STabeWdilebebis
gaziareba,praqtikuli samuSao(guaSis saRebavebis gamoyenebiT)prezentacia.
|
garesamyaroSi arsebuli ferebis aRqmis,maTze dakvirvebisa da sakuTar
namuSevrebSi gamoyenebis,suraTis formatis SerCevis,sakuTari Canafiqris
gadmocenis unar-Cvevebis gamovlena-ganviTareba.
|
s.g.1.1.
s.g.1.2.
s.g.1.2
s.g.1.4
s.g.1.6
|
saSinao davaleba, metyveleba,dakvirvebi unari,sakuTari
STabeWdilebebis gadmocemis unari.saklaso samuSao.
|
8
|
ZiriTadi da Sedgenili fereb16-10
|
2
|
13-10
|
saxelmZRvanelo,samuSao
rveuli,feradi fanqrebi,flomasterebi,guaSis saRebavebi,funji,wylis
WurWeli,makrateli,webo
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,wina namuSevrebis gamofenis ganxilva,STabeWdilebebis
gaziareba,saxelmZRvaneloSi fotoebis gacnoba aRwera,ZiriTadi da Sedgenili
ferebiT namuSevris Seqmna.gamofena
|
moswavleebisaTvis
ZiriTadi da Sedgenili ferebis gacnoba,maTi miRebis da sakuTar namuSevarSi
gamoyenebis praqtikuli unar-Cvevebis ganviTareba garesamyaroSi arsebuli
ferebis aRqmis,maTze dakvirvebisa unaris ganviTareba,
|
s.g.1.2.
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
|
saSinao davaleba.
monawileoba gamofenaSi,msjelobis dakvirvebis da mosmenis unari.
|
9
|
wyalqveSa samyaro
|
1
|
20-10
|
saxelmZRvanelo,samuSao
rveuli,feradi fanqrebi,guaSis saRebavebi,funji,wylis WurWeli,makrateli,
webo
|
individualuri da
jgufuri, STabeWdilebebis gaziareba,praqtikuli
samuSao(aplikacia)prezentacia.
|
garesamyaroSi arsebuli ferebis aRqmis da maTze
dakvirvebis,dasaxelebisa da sakuTar namuSevrebSi gamoyenebis,sakuTar/sxvis
namuSevrebze msjelobis unarebis ganviTareba
|
s.g.1.2
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.10
|
saSinao davaleba.
TviTSefaseba,urTierTSefaseba,msjelobis unari,praqtikuli samuSao.
|
10
|
ra viciT ra SegviZlia
|
1
|
23-10
|
saxelmZRvanelo,samuSao
rveuli,
feradi fanqrebi,
guaSis
saRebavebi,
funji,
wylis WurWeli,
makrateli,webo.
|
individualuri da
jgufuri,Temis arCeva jgufebSi,erToblivi msjelba,mosazrebebis
gaziareba,praqtikuli samuSao.prezentacia.
|
moswavleTa mier SeZenili codnis,praqtikuli da sakomunikacio
unar-Cvevebi gamovlena
|
s.g.1.1.
s.g.1.2
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.10
s.g.1.12
|
saSinao davaleba,CarTuloba,msjelobis unar-Cveva,praqtikuli samuSao.
|
sarezervo saaTi
|
1
|
27-10
|
||||||
11
|
peizaJi
|
1
|
30-10
|
saxelmZRvanelo,samuSao rveuli feradi qaRaldi,
webo,makrateli.
|
individualuri da
jgufuri,fanjridan xedis aRwera,Semodgomis ferebis CamoTvla,saxelmZRvaneloze
muSaoba,mosazrebebis gamoTqma,praqtikuli samuSao,prezentacia.
|
bunebasa da
garemoze dakvirvebis,weliwadis droebze msjelobis,namuSevrisaTvis formatis
SerCevis,sakuTar/sxvis namuSevrebze azris gamoTqmis unar-Cvevebis
ganviTareba.
|
s.g.1.2.
s.g.1.3.
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
|
saSinaao davaleba,
msjelobis, dakvirvebi unari,saklaso samuSao.
|
12
|
naturmorti
|
1
|
3-11
|
saxelmZRvanelo,plastilini,saZerwi dafa,plastmasis dana.
|
individualuri da
jgufuri,saxelmZRvaneloze muSaoba,namuSevrebis gacnoba,interaqtivi,praqtikuli
samuSao.prezentacia.
|
bunebaSi arsebuli
ferebisa da formebze msjelobis,masalis SemoqmedebiTad gamoyenebis,praqtikuli
unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.3.
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.8
|
saSinao davaleba,monawileoba gundur samuSaoSi, SemoqmedebiToba,
saklaso samuSao.
|
13
|
Semodgomis xe
|
1
|
6-11
|
saxelmZRvanelo,bunebrivi masala,webo,makrateli
|
individualuri da
jgufuri,saubari Semodgomis ferebze,saxelmZRvaneloze muSaoba,
STabeWdilebebis gaziareba,praqtikuli samuSao.prezentacia
|
bunebasa
da garemoze dakvirvebis praqtikuli unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.2
s.g.1.3
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
|
saSinao davaleba,
CarTuloba,msjelobis unari,saklaso samuSao.
|
14
|
gaseirneba tyeSi
|
1
|
10-11
|
saxelmZRvanelo,muyao,gamxmari
foTlebi,mkrateli,webo
|
individualuri da
jgufuri,sakuTari STabeWdilebebis gadmocema ,winare codnis
gaaqtiureba,interaqtivi,praqtikuli samuSao,namuSevris prezentacia.
|
garemoze
dakvirvebis Sedegebze msjelobis,SemoqmedebiTobis,sakuTar/sxvis namuSevrebze
azris gamoTqmis unr-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.2
s.g.1.3
s.g.1.4
s.g.1.5.
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.12
|
saSinao davaleba,
TviTSefaseba,dakvirvebis,msjelobis unari,saklaso samuSao.
|
15
|
tyis binadrebi
|
1
|
13-11
|
saxelmZRvanelo,
saprezentacio video faili(tyis binadrebi)maswavleblis da moswavlis samuSao
programa,buki,rveuli,feradi fanqrebi,guaSis saRebavebi,funji,wylis WurWeli.
|
individualuri da
jgufuri, winare codnis gaaqtiurebavideo failis CvenebaiT,interaqtivi, saxelmZRvaneloze muSaoba,xatva STabeWdilebebiT,prezentacia.
|
Ggaremoze
dakvirvebis Sedegebis namuSevarSi adekvaturi
asaxvis,SeoqmedebiTobis,sakuTar/sxvis namuSevrebze msjelobis unarebis
ganviTareba.
|
s.g.1.2.
s.g.1.3
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.12
|
saSinao davaleba,
CarTuloba,TviTSefaseba,urTierTSefaseba,msjelobis unari.
saklaso samuSao.
|
sarezervo
|
1
|
17-11
|
||||||
16
|
vZerwavT cxovelebs
|
1
|
20-11
|
saxelmZRvanelo,
plastilini,samuSao dafa/muyao.
|
individualuri da
jgufuri.saxelmZRvaneloSi mocemuli nimuSebis gacnoba,masalaze
msjeloba,interaqtivi,praqtikuli samuSao,
gamofena.
|
bunebasa
da garemoze dakvirvebis Sedegebze msjelobis,Zerwvis,masalis SemoqmeebiTad
gamoyenebis unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.2.
s.g.1.3.
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.12
|
saSinao davaleba,garemoze dakvirvebis Sedegad msjeloba,
monawileoba gamofenaSi
|
sarezervo
|
1
|
24-11
|
||||||
17
|
zamTari
|
1
|
27-11
|
saxelmZRvanelo,
ubralo Savi fanqari,
guaSis saRebavi,
formati,feradi qaRaldi,
webo,
makrteli.
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,
saubari zamTris Temaze,aRwera,
saxelmZRvaneloze muSaoba,praqtikuli samuSao,
prezentacia.
|
bunebaze dakvirvebis
Sedegad miRebuli STabeWdilebebis gadmocemis,namuSevrisaTvis masalisa da teqnikis SerCevisa da gamoyenebis,sakomunikacio
unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.2
s.g.1.3
s.g.1.4
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.10
s.g.1.12
|
saSinao davaleba,gadmoscems STabeWdilebebs,
metyveleba,msjelobis unari, saklaso samuSao.
|
18
|
saaxalwlo naZvis xe
|
1
|
1-12
|
saxelmZRvanelo,plastilini,muyao,saZerwi dafa,bamba,xis totebi
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,interaqtivi,saubari tradiciebze,saxelmZRvaneloSi nimuSebis
gacnoba,praqtikuli samuSao,saklaso oTaxis morTva.
|
sxvadasxva
masaliTa da teqnikiT namuSevris Seqmnis,SemoqmedebiTobis,praqtikuli da
sakomunikacio unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.2.
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.10
|
saSinao davaleba,sxvadasxva masalis gamoyenebiT namuSevris Seqmna,
CarTuloba,metyveleba,saklaso samuSao.
|
19
|
Tovli mosula
|
1
|
4-12
|
სახელმძღვანელო,ubralo/feradi
fanqrebi,flomasterebi.
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,saubari,intaraqtivi,saxelmZRvaneloze muSaoba,praqtikuli
samuSao,prezentacia
|
konturis cnebis
gacnoba,xelis konturuli gamosaxulebis Seqmnis, dekoratiuli motivebis
SerCeva-gamoyenebis gamovlena-ganviTareba.
|
s.g.1.1.
s.g.1.2
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.10
|
saSinao davaleba,metyveleba,msjelobis unari,praqtikuli samuSao.
|
20
|
naZvis xis saTamaSoebi
|
1
|
8-12
|
სახელმძღვანელო,samuSao
rveuli ,ubralo/feradi fanqrebi,flomasterebi,feradi
qaRaldi,formati,webo,makrateli.
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,interaqtivi,varaudebis gamoTqma,praqtikuli samuSao,klasis
morTva
|
Ggeometriuli
formebis gamoyenebiT dekoratiuli gamosaxulebebis Seqmnis,aplikaciis teqnikis
flobis,sakomunikacio unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.2.
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.10
|
saSinao davaleba,
CarTuloba,fantazia,saklaso samuSao.
|
sarezervo
|
1
|
11-12
|
||||||
21
|
giwvevT tkbileulze
|
1
|
14-12
|
saxelmZRvanelo,plastilini,muyao,saZerwi dafa.
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,saubari Temaze,interaqtivi,praqtikuli
samuSao(Zerwva),prezentacia.
|
Zerwvis praqtikuli unaris,SemoqmedebiTobis,sakomunikacio
unar-Cvevebi ganviTareba.
|
s.g.1.2.
s.g.1.5
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.8
s.g.1.10
|
saSinao davaleba,
SemoqmedebiToba,organizebulobis unari,
saklaso samuSao.
|
22
|
ra viciT ra SegviZlia
|
2
|
21-25-12
|
saxelmZRvanelo,moswavleTa namuSevrebi.
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,interaqtivi,ukve Sesrulebul namuSevrebze mosazrebebis
gamoTqma ,
testi.namuSevrebis gamofena.stumrebis mowveva.StabeWdilebebis
gaziareba.prezentacia.
|
moswavleTa mier SeZenili codnis,praqtikuli da sakomunikacio
unar-Cvevebis gamovlena.
|
s.g.1.6
s.g.1.7
s.g.1.9
s.g.1.10
|
saSinao davaleba,metyveleba,TvioTSefaseba.urTierTSefseba.
|
23
|
iyo da ara iyo ra
|
1
|
saxelmZRvanelo,ubralo/feradi fanqrebi,flomasterebi,video
faili,proeqtori.
|
individualuri da
jgufuri muSaoba,zRapris Cveneba,msjeloba,interaqtivi,saxelmZRvaneloze
muSaoba,praqtikuli samuSao,prezentacia.
|
Lliteraturul nawarmoebebze STabeWdilebebis gaziarebis,warmosaxiTi
personaJebis Seqmnis unar-Cvevebis ganviTareba.
|
s.g.1.2
s.g.1.4
s.g.1.7
s.g.1.11
s.g.1.12
|
saSinao davaleba,metyveleba,msjelobis
unari,SemoqmedebiToba,CarTuloba,saklaso samuSao.
|
24
|
2
|
სახელმძღვანელო,
სახატავი მასალა, თაბახის ფურცელი, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი.
|
ჯგუფური მუშაობა, პრაქტიკული სამუშაო,
პრეზენტაცია.
|
წარმოსახვის,
შემოქმედებითობის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;4;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7
ს.გ. 1;11;
|
საშინაო დავალება.
თვითშეფასება და ურთიერთ შეფასება.
|
||
25
|
ჯადოსნური ეკრანი
|
1
|
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები, ფორმატი,
საღებავი
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა, პრაქტიკული
სამუშაო, შთაბეჭდილებების გაზიარება.
|
საკუთარი შთაბეჭდილებების გაზიარებისა და
ნამუშევარში გადმოცემის, ნამუშევარზე მსჯელობს და თვითშეფასების უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;4;
ს.გ 1;6;
ს.გ. 1;7;
|
საშინაო დავალება, მსჯელობის დაკვირვების უნარი.
|
|
26
|
ცირკი
|
1
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, უბრალო/ფერადი
ფანქრები, ფლომასტერები, ფერადი ქაღალდი, ფორმატი , წებო, მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური.
|
საკუთარი შთაბეჭდილებების გაზიარებისა და
ნამუშევარში გადმოცემის, პრაქტიკული მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
|
საკლასო სამუშაო, თვითშეფაცება ურთიერთშეფასება,
მსჯელობის უნარი.
|
|
27
|
პორტრეტი
|
1
|
სახელმძღვანელო, უბრალო/ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები, ფერადი ფურცლები,წებო, ფორმატი მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური. პრაქტიკული სამუშაო,
პრეზენტაცია.
|
პორტრეტის ცნების გაცნობა, შესაბამის ნამუშევარზე
მსჯელობის, მარტივი პორტრეტის შექმნისა და მასზე საუბრის უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
|
საშინაო დავალება, გუნდური მუშაობა,
შემოქმედებითობა.
|
|
28
|
დახატული ამბები
|
1
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,ფანქრები,
ფლომასტერები,ფერადი ქაღალდი, წებო, მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა. ნამუშევრების
პრეზენტაცია.
|
ხელოვნების ნიმუშებში სიუჟეტის ამოცნობის.
შინაარსზე მსჯელობის,მიღებული შთაბეჭდილებების ნამუშევარში ასახვის, პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების გამოვლენა-განვითარება.
|
ს.გ.1;2;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
ს.გ. 1;12;
|
სამუშაო დავალება, სხვადასხვა მასალების
გამოყენებით ნამუშევრების შექმნა.
|
|
29
|
ჩემი ქალაქი/სოფელი
|
1
|
სახელმძღვანელო,უბრალო/ფერადი ფანქრები, ფლომასტერები,
ფორმატი, წებო, მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური. მოსწავლეები გამოთქვამენ
მოსაზრებებს თითეული ჯგუფის ნამუშევრებზე.
|
გეომეტრიული ფორმების გამოყენებით ნამუშევრის
შექმნის, შემოქმედებისთვის, აპლიკაციის ხერხის გამოყენების, საკომუნკაციო უნარ-
ჩვევების გამოვლენა-განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
|
საშინაო დავალება, მსჯელობის უნარი, მეტყველება.
|
|
30
|
ტრანსპორტი ქალაქში
|
1
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული,უბრალო/ფერადი
ფანქრები.
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური.
|
გარემოზე დაკვირვებების შედეგად მიღებული
შთაბეჭდილებების ასახვა ნამუშევარში, შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარ-
ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;3;
ს.გ. 1;6;
ს.გ.1;7;
|
მეტყველება, მსჯელობის უნარი, პრაქტიკული
სამუშაო.
|
|
31
|
„ყაყაჩოსა სიწითლითა...“
|
1
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, უბრალო/ფერადი
ფანქრები, ფლომასტერები, ფერადი ქაღალდი, ფორმატი წებო და მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური, მუშაობა მეწყვილეებთან
ერთად, პრეზენტაცია.
|
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობისა და
ნამუშევარში ასახვის, შემოქმედებითობის, აპლიკაციისტექნიკის ფლობის უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
ს.გ. 1;12;
|
საშინაო დავალება, საკლასო სამუშაო, პრაქტიკული
სამუშაო.
|
|
32
|
ნაირფერი ყვავილები
|
1
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ფერადი ქაღალდი,
ფორმატი, წები, მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური.
|
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის,
პრაქტიკული უნარ-ჩვევების, საკუთარ და სხვების ნამუშევრებზე აზრის გამოთქმის
უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ.1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
|
საშინაო დავალება, საკლასო სამუშაო, პრეზენტაცია,
მსჯელობის უნარი.
|
|
33
|
„მზეო, მზეო, ცხრათვალა...“
|
1
|
სახელმძღვანელო, ფლომასტერები, პლასტინილი,
საძერწი დაფა, მუყაო.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური.
|
მოზაიკის ტექნიკის გაცნობა და სათანადო
პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება, შემოქმედებითობის განვითარება.
|
ს..გ 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
|
საშინაო დავალება, საკლასო სამუშაო, პრაქტიკული
სამუშაო.
|
|
34
|
აყვავებული ხე
|
1
|
სახელმძღვანელო, უბრალო/ფერადი ფანქრები, ფერადი
ქაღალდი,ფორმატი,წებო,მაკრატელი, პლასტილინი, საძერწი დაფა,მუყაო.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური. სახელმძღვანელოში მოცემული
ნამუშევრებიის გაცნობა, მასზე მსჯელობა, პრაკტიკული სამუშაო, გამოფენა.
|
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგების ნამუშევარში
ასახვის, სამუშაო მასალის საკუთარი ჩანაფიქრის შესაბამსად არჩევისა და
გამოყენების, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
ს.გ. 1;10;
|
საშინაო დავალება, გარემოზე დაკვირვების შედეგად
მსჯელობა.
|
|
35
|
საჩუქარი დედას
|
1
|
სახელმძღვანელო სამუშაო რვეული, უბრალო ფერადი
ფანქრები , ფლომასტერები, ფერადი ქაღალდი, ფორმატი, წებო, მაკრატელი,
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია.
|
შემოქმედებითობის, ნამუშევარში სხვადასხვა
ტექნიკისგამოყენების, საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
|
საშინაო დავალება, შემოქმედებითობა, საკლასო
სამუშაო.
|
|
36
|
ია
|
1
|
სახელმძღვანელო, პლასტილინი, საძერწი დაფა.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა,პრაქტიკული
სამუშაო, გამოფენა.
|
მასალის შემოქმედებითად გამოყენების, საკუთარი და
ამხანაგების ნამუშევრების შეფასების, უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
ს.გ. 1;10;
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა, თვითშეფასება,
ურთიერთშეფასება.
|
|
37
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
2
|
სახელმძღვანელო, უბრალო/ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები, ფერადი ქაღალდი, ფორმატი, წებო მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა, ინტერაქტივი
უკვე შესრულებულ ნამუშევრებზე მოსაზრებების გამოთქმა, შთაბეჭდილებების
გაზიარება, პრეზენტაცია.
|
მოსწავლის მიერ მასალის ათვისებისა და
გამომუშავებული უნარ- ჩვევების შემოწმება.
|
ს.გ. 1;3;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;10;
ს.გ. 1;11;
ს.გ. 1;11;
ს.გ. 1;12;
ს.გ. 1;12;
|
საშინაო დავალება, მეტყველება, თვითშეფასება,
ურთიერთშეფასება.
|
|
38
|
ფრინველები
|
1
|
უბრალო/ფერადი ფანქრები, ფლომასტერები, ფერადი
ქაღალდი, ფორმატიმ წებო, მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა,
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, სურათების ირგვლივ თავიანთი მოსაზრებების გამოთქმა.
|
ბუნებაზე დაკვირვების, სხვადასხვა ტექნიკის
საშუალებით ნამუშევრის შექმნის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;4;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;12;
|
საშინაო დავალება, მსჯელობის უნარი, საკუთარი
აზრის პრეზენტაციის უნარი.
|
|
39
|
ახლოვდება ზაფხული
|
1
|
სახელმძღვანელოს,ამუშაო რვეული, უბრალო/ფერადი
ფანქრები, ფერადი ქაღალდი, ფორმატი, წებო, მაკრატელი.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა, ბუნებაზე
დაკვირვება, სახელმძღვანელოში მოცემული ნიმუშების გაცნობა.
|
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების შედეგებზე
მსჯელობის, პრაქტიკული უნარ-ჩვევების, საკუთარი დასხვების ნამუშევრებზე აზრის
გამოთქმისა და შეფასების უნარის განვითარება
|
ს.გ. 1;2;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;5;
ს.გ. 1;6;
ს.გ. 1;7;
ს.გ. 1;7;
ს.გ.1;10;
|
საშინაო დავალება, გარემოზე დაკვირვების შედეგად
მსჯელობა, მონაწილეობა გამოფენაში.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий